Sant Feliu de Llobregat remodela la seva biblioteca

La Biblioteca Montserrat Roig de Sant Feliu de Llobregat  reobrirà el proper 10 de juny en una jornada de portes obertes que començarà a les 11h.  La biblioteca  forma part de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

L’equipament es va inaugurar l’any 1993. Amb la reforma s'ha aconseguit diposar del doble d'espai sense modificar les característiques principals de l’edifici.

Les millores han permès incorporar tres nous espais diferenciats que poden funcionar independentment de la resta de l’edifici i fora d’horari de la biblioteca: una sala d’actes, un espai multimèdia i un espai de suport. Així mateix trobem el servei d'autopréstec i retorn de documents automatitzat. Com a prova pilot incorpora també una impressora 3D .

Podràs gaudir de tots els serveis d'aquesta biblioteca i de la resta de biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals amb el carnet de la biblioteca. Disposaràs de 225 biblioteques i 10 bibliobusos que t'ofereixen llibres música i cinema, activitats, espais i  serveis pensats per als teus gustos i interessos.

09/06/2017 12:48h