Gaudeix de la vuitena edició d’Un Munt de Mots

Del 16 al 21 d'octubre se celebra la vuitena edició del Festival de Narració Oral Munt de Mots, amb moltes activitats destinades a omplir la ciutat de tradició oral i literatura. Durant sis dies, a més de 30 llocs diferents,  narradors de totes les nacionalitats explicaran contes per a infants i adults per promoure l'art de la narració oral com a font d'imaginació i creativitat. Busca l'activitat o l'espectacle que més t'agradi i gaudeix de les grans històries que t'explicaran.

Un total de 12 biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals  hi participen activament, onze de la ciutat de Barcelona més la Biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà.

El VIII Festival de Narració Oral Munt de Mots 2017 és una  bona  oportunitat per gaudir  la trobada entre grans i petits ja que l'oferta d'espectacles i esdeveniments al voltant de la paraula narrada està dirigida a tots els públics, tant adult com infantil.

Més informació:

Web del Munt de Mots