Detall d’article

Article Article

Saló del Manga (dinovena edició)

Cartell d'aquesta edició

Mitjana (0 Vots)

Per a tots els que els agrada el manga, sapigueu que del 31 d'octubre al 3 de novembre podeu visitar el Saló del Manga a la Fira de Barcelona, (pavelló 1 i 2).

Hi trobareu tallers de manga, jocs tradicionals asiàtics, un espai de videojocs, exposicions, projeccions i concursos.

Aquest any hi haurà convidats excepcionals, com Junichi Masuda director dels videojocs de Pokemon i Yoichi Takahashi gran mestre del manga contemporani, que es va donar a conèixer amb les aventures del Capità Tsubasa (Oliver i Benji). Moltes de les seves històries s'ambienten en el món de l'esport i formen part de l'exposició Manga en joc.

L'abella més famosa de la televisió -Maia - serà l'encarregada de divertir als més petits a un espai del saló especialment dedicat a activitats per a nois i noies.

A l'escenari del Saló hi haurà destacades actuacions musicals de grups japonesos, coreans i espanyols. Destaca la primera vista a Europa de la coneguda cantant Aiko Nakano.

Font d'informació: Ficomic i Xarxa Municipal de Biblioteques