T'agrada viatjar? Ara pots fer la volta al món amb en Gènius!

Segur que alguna vegada has pensat en viatjar i descobrir llocs, països i cultures diferents. Potser encara no ho pots fer perquè els pares no et deixen viatjar sol, però tenim una solució perfecta: l'especial la volta al món d'en Gènius.

Fa un munt d'anys, en Jules Verne també volia viatjar i no podia fer-ho. Per això va començar a escriure mil i una aventures. Després, quan va ser més gran, va poder realitzar el seu somni: viatjar per tot el món, i va escriure una novel·la "La volta al món en 80 dies".

Amb aquest especial t'expliquem aquest llibre i els seus personatges. També descobriràs qui era Jules Verne, què va escriure i et proposem diversos contes i llibres sobre la volta al món, manualitats, jocs i moltes coses més.

Bon viatge!!

04/07/2013 10:58h