La Biblioteca de Manlleu entra en funcionament

La biblioteca, que forma part de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona, es va inaugurar el passat 14 d'octubre.

S'ubica al cèntric i emblemàtic edifici de la plaça Fra Bernadí que ha patit algunes obres. L'entrada s'ha remodelat, i es pot pujar al segon pis per les escales o en ascensor. El nou equipament disposa de 1.866 m2 i s'ubica a la primera planta d'un edifici del BBVA

S'han fusionat en una sola i diferent les dues biblioteques que hi havia al municipi: la Bisbe Morgades i la Mossèn Blancafort amb increment dels espais i la incorporació de novetats destacades com una pantalla informativa i seguretat i servei de préstec  d'autogestió pels usuaris mitjançant tecnologia RFID.

Podràs gaudir de tots els serveis d'aquesta biblioteca i de la resta de biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals amb el carnet de la biblioteca. Disposaràs de 225 biblioteques i 10 bibliobusos que t'ofereixen llibres música i cinema, activitats, espais i  serveis pensats per als teus gustos i interessos.

19/10/2016 09:39h