Novetats Novetats

The Wish fish

Madrid : Karma, DL 2013

A Opil no li agrada el peix, la seva mare en un intent desesperat per a que canviï els seus hàbits alimentaris li cuina un plat especial: el peix dels desitjos. Però ell ja no creu en el contes de fades i s'ho agafa a broma: "tant de bo vinguin uns extraterrestres mutants i s'emportin tots els peixos del planeta." L'endemà les tropes del malvat Saturón, arriben amb les seves naus a la terra per a succionar els peixos de tots els oceans, crear el caos i deixar al món a la vora de la destrucció. Opil es cridat davant dels mestres guardians dels desitjos que li diuen que si vol salvar el món haurà d'aconseguir un nou peix del desitjos i menjar-se'l i demanar un desig que desfaci el desig anterior, però això no serà fàcil perquè gairebé no hi queden peixos....

Opcions de so: castellà, euskera i català; subtítols en català

30/01/2014