Hora del conte i taller: Biblioteca i salut - L'Esport

Com cada trimestre, el Servei de Salut de l’Ajuntament i la Xarxa Municipal de Biblioteques de Badalona, a través de la iniciativa Biblioteca i Salut, pretén, mitjançant activitats lúdiques (tallers, contes i xerrades), fer arribar els missatges d’hàbits saludables a la població infantil i a les seves famílies.

Aquest trimestre, durant el mes de maig, dediquem els contes i tallers a la pràctica de l’activitat física. Convertirem la biblioteca en una esporteca on es narraran contes i es farà un taller amb molt de moviment, per aprendre la importància de l’activitat física en la salut dels infants.

A càrrec de personal de la biblioteca.

Per a infants entre 4 i 12 anys. Informació i inscripcions a: b.badalona.lle@diba.cat; tel. 93 383 29 70

22/05/2024
Frequency: Weekly