Listador de contenidos web Listador de contenidos web

Las Aventuras de Topito

[Barcelona] : Rita & Luca, DL 2016

Descobreix el mític personatge de l’animació txeca que ha donat la volta al món: el petit talp. La seva curiositat i picardia el porten a viure un munt d’aventures divertides i entranyables, que faran les delícies dels més petits. Una producció única carregada de valors positius com l’amistat, l’ecologisme, la creativitat o el respecte a la diferència.

Tráiler oficial "Las aventuras de Topito" from RitaLucaFilms on Vimeo.

Frida

Perez, Sébastien

[Zaragoza] : Edelvives, 2016

Una mirada intima i introspectiva a la personalitat d’aquesta genial pintora i uns de les principals icones de la cultura llatinoamericana del segle XX. El llibre alterna pensaments i reflexions de l’autor amb extractes de quaderns personals de la mateixa Frida.

27/03/2017

Dos chicos besándose

Levithan, David

Madrid : Nocturna, 2016

Craig i Harry tenen 17 anys, un passat en comú i un objectiu actual: batre el rècord del petó més llarg de la història. Però també demostrar que dos nois fent-se un petó és quelcom completament normal. L’autor llegeix un fragment:

La Trompeta del cigne

White, E. B.

Barcelona : Viena, 2016

Quan resulta que ets un cigne trompeter i neixes mut, com li ha passat a en Louis, tens un problema. Sobretot, si el teu pare no deixa de dir que això no s’havia vist mai a la família, fins ara! I la cosa es complica encara més quan t’enamores i vols declarar-te com ho fan tots els cignes trompeters... Sí, és un problema, però en Louis és molt espavilat i, sobretot, té uns quants amics que estan disposats a ajudar-lo, com en Sam, un nen que passa les vacances just al costat del llac on viu ell, o la professora que ensenya el cigne a escriure, o el barquer que el deixa instal·lar-se a l’Hotel Ritz de Boston. Al capdavall, quan un es vol comunicar, sempre troba la millor manera de fer-ho. I en Louis té les ganes i també té molta bufera!

Promedio (0 Votos)

Un conill menut i saberut

Gough, Julian

[Barcelona] : Baula, 2016

L’Óssa i el Conill són veïns, però tenen costums diferents, molt diferents. La bona convivència penja d’un fil fins que un dia tots dos es veuen en perill. Aleshores s’adonen que no hi ha res com tenir un amic al costat.

Hem trobat un barret

Klassen, Jon

Santander : Milrazones, 2016

Després de On és el meu barret? i Aquest barret no és meu, arriba el tercer llibre de la trilogia.  Aquesta vegada els protagonistes són dues tortugues que troben un barret. Els agradaria quedar-se’l a totes dues, però només hi ha un barret. Els seus ulls ho diuen tot...

• El cuento de la princesa Kaguya

El Cuento de la princesa Kaguya

Madrid : Vértigo, DL 2016

Aquesta història es basa en un conte popular japonès del segle IX , El tallador de Bambú. Narra la trobada d’una nena diminuta dins d’una planta de bambú per part d’una parella d’ancians camperols que decideixen adoptar-la com si fos la seva filla. Un cop la noia creix es convertirà en una formosa dona, que es pretesa per molts homes, incloent l’emperador, però ella els rebutja a tots perquè assegura venir de la lluna i ha de tornar-hi.

27/02/2017

Abejas

Socha, Piotr

Madrid : Maeva Young, 2016

Deixa’t transportar al màgic món de les abelles. Observa-les d’a prop, mira com son, entra a les seves cases: els ruscos, coneix les seves costums. Fixa’t com ballen, i quan i per què ho fan. Descobreix que habiten la terra abans que els dinosaures i perquè les trobem en les robes de Napoleó. Treballa amb els apicultors, viatja en un camió que transporta els ruscos fins als fruiters en flor de Califòrnia i tasta les diferents classes de mel.  Però vigila, ves amb compte:  !No et piquin!!!

Mira el primer capítol.

17/03/2017

Camins de llibertat

Carranza, Maite

Barcelona : Edebé, 2016

Us ha passat mai que us heu sentit invisibles? Heu tingut algun cop l’horrible sensació que el noi que desitjaríeu que us mirés no us veu perquè formeu part del paisatge? Heu volgut plorar quan aquest noi us parla però us tracta amb la mateixa distància, fredor i indiferència com ho faria amb la caixera del supermercat? I, posats a endevinalles, us ha passat, potser, que us miri el noi equivocat? El que no us agrada, el que d’un dia per l’altre s’ha fet íntim dels vostres amics, apareix a totes les festes i ara és a totes les xarxes i a tots els mòbils? El noi que, no se sap com, acaba seient sempre al vostre costat. A mi sí. I aquest és el començament de la història que vaig viure l’estiu dels meus disset anys, al cim del Pirineus, abans d’endinsar-me en un passat familiar desconegut i inquietant.

Llegeix el primer capítol.

24/02/2017

Crenshaw : el gat invisible

Applegate, Katherine

Barcelona : La Galera, 2016

La regla número u de tot científic és que sempre hi ha una explicació lògica per a tot. Per exemple, com apareixen llaminadures per art de màgia quan gairebé no tenim prou menjar a casa? O, per què és difícil fer amics quan sempre tens gana? O, d'on ha sortit aquest paraigües tan ridícul? O, ¿com és possible que els meus pares creguin que no me'n adono que discuteixen quan arriben les factures? Però, el més important és que ha d'haver-hi una explicació lògica de per què l'amic imaginari que em vaig inventar fa anys s'està prenent un bany d'escuma a la nostra banyera!Em dic Jackson, a la tardor començaré cinquè de primària. Quan sigui gran vull ser científic d'animals. Sabies que un guepard pot córrer a 110km/h? Que un escarabat sense cap pot sobreviure dos setmanes? O que quan un llangardaix banyut s'enfada escup sang pels ulls? Honestament, crec que els fets són molt millor que les històries. No pots veure una història. No pots sostenir a la mà per mesurar-la. Ben mirat, les històries no són més que mentides. I a mi no m'agrada que em menteixin.

24/02/2017