Novetats Novetats

Axel, el pequeño gran héroe

[Sabadell] : Paycom Multimedia, DL 2017

L’Axel és un petit rebel i esvalotador que viu a la ciutat de Baraboo, situada en el desert del planeta cacauet. Un dia té una visió, veu un bosc  ple de Bantas, uns cactus que serveixen d’alimentació als habitants de Baraboo i que havien desaparegut per la sequera ocasionada pel canvi climàtic.  L’Axel vol salvar la seva ciutat i per això comença un perillós viatge amb el seu millor amic que els portarà per una misteriosa vall de pedres flotants. Junts hauran de fer front a molts perills, però també faran grans amics.

25/01/2018

Egiptomanía

Giuliani, Emma

Madrid : Maeva Young, 2017

Àlbum de gran format que et farà navegar pel riu Nil, descobrir els temples que hi ha al llarg del riu, visitar al faraó, endinsar-te dins les piràmides, visitar les tombes reials i descobrir que hi ha dins un sarcòfag entre d’altres coses. Una manera divertida de descobrir la civilització egípcia aixecant solapes i manipulant els elements troquelats. Mira les primeres pàgines

29/01/2018
    Mitjana (0 Vots)

Algunes princeses són de plom

Segarra Rodríguez, Núria

Barcelona : Fanbooks, 2017

Hi ha princeses que són dèbils, que necessiten ser salvades per algú; en canvi, hi ha princeses que són guerreres, són dures i resistents com el plom. La protagonista, la “princesa” de la família, veu el seu futur truncat per un limfoma, detectat en un estadi incipient. La novel·la, una ficció autobiogràfica, narra com va superar la malaltia, tot i els entrebancs, la desesperació, la por i el terrible tractament, gràcies a la seva resiliència, i també amb l’ajut d’un inestimable “príncep verd” que ha sabut fer-li costat. El príncep ideal per a una princesa de plom. Llegeix el primer capítol

23/01/2018
  • El sembrador d’estrelles

El Sembrador d'estrelles

Hoyo, Rodolfo del

[Barcelona] : Mosaics Llibres, 2017

Heu tingut mai un desig molt fort, molt fort? Un desig d’alguna cosa que sembla impossible? Un desig que no us deixa pensar en res més? Doncs, a en Tià li passa això. En Tià és un nen que deixa de parlar arran de la mort del seu pare, emmalalteix i sembla que el pou de tristesa en el què ha caigut no tingui fi. Fins que un dia una merla li deixa una llavor a la mà perquè la planti: quan la llavor floreixi, el desig que demani es farà realitat. L’amor, l’amistat i l’acte d’escriure és el que ajuda en Tià a madurar, superar el dol i continuar endavant. Llegeix les primeres pàgines

23/01/2018

Neu i els arbres màgics

[Barcelona] : Pack Màgic, DL 2017

Quatre històries que giren al voltant de la natura i els arbres.  A Tigres enfilats, protagonitzat per un nen molt mandrós que amb el seu enginy posarà les feres a la seva mercè. A El Petit brot, s’explica la història d’una nen i la seva roba màgica. A One, two, tree, tenim les aventures d’un arbre que un bon dia es posa a caminar. I per últim, a Neu, uns nens que van d’excursió queden colgats per una tempesta sobtada de neu, i en Filemó descobrirà que una família d’esquimals s’ha instal·lat a casa seva.

15/12/2017
    Mitjana (0 Vots)

La Sopa de piedras y otros cuentos del revés

[Barcelona] : Rita & Luca, DL 2016

Cinc històries curtes que adapten de forma original els contes populars i els costums universals entre els nens presentades pel mussol del cinema.  Qui no s’ha posat mai a comptar ovelles abans d’anar a dormir? O s’ha posat el jersei al revés per anar a l’escola? Qui no ha sentit a parlar de la sopa de pedres o de la faula de la guineu i el corb? Doncs totes aquestes històries salten a la pantalla, cadascuna amb un estil propi d’animació, amb la voluntat de sorprendre, fer riure i delectar a petits i grans.

19/12/2017
  • Aprende a programar

Aprende a programar :

Hatter, Clyde

Barcelona : Malpasito, 2016

Coder Dojo és un moviment global sense ànim de lucre que vol popularitzar la programació informàtica entre els nens i joves de 7 a 17 anys. Coder és una contracció de la paraula anglesa per programació i de Dojo, paraula japonesa que s’utilitza per a anomenar les escoles d’arts marcials.

18/12/2017
  • L’Expedició del doctor Balmis

L'Expedició del doctor Balmis

Solar, María

Alzira : Bromera, 2017

L’any 1803 el vaixell María Pita va emprendre un viatge extraordinari des de la Corunya. Hi viatjaven vint-i-dos orfes per fer una cadena d’inoculacions de la vacuna de la verola amb l’objectiu de transportar-la enllà de l’oceà i salvar la vida de milers d’infants. El doctor Balmis, un metge alacantí pioner en les tècniques de vacunació, amb el suport del cirurgià català Josep Salvany, va dirigir una aventura filantròpica que semblava impossible. I així hauria estat si no fóra per la valentia i el sacrifici dels nens i de la directora de l’orfenat, Isabel Zendal. El seu paper esdevindria fonamental per a dur endavant aquesta expedició que va canviar el curs de la història. Llegeix un fragment.

18/12/2017

Un Noi anomenat Nadal

Haig, Matt

Barcelona : Estrella Polar, 2016

Si ets una d’aquelles persones que creuen que hi ha coses impossibles, hauries de deixar de llegir aquest llibre immediatament. No és per tu.
    Segueixes llegint? Doncs comencem...

Aquesta és una història d’aventures, neu, segrestadors, elfs, encara més neu, i un nen d’onze anys que es diu Nikolas i que no té por de creure en la màgia. Tens ganes de llegir el primer capítol.

15/12/2017
    Mitjana (0 Vots)

Harper i el paraigua màgic

Burnell, Cerrie

Barcelona : La Galera, 2017

La Harper viu a la ciutat dels núvols amb la seva tieta àvia Sassy i el seu gat, Midnight. Una nit que el Midnight desapareix -juntament amb tots els gats del barri- la Harper se n'adona que només el seu paraigua màgic la pot ajudar a trobar-lo. El paraigua i la resta de nens que viuen al seu edifici!

19/12/2017