BiblioLilà 2017

Ja ha tornat la primavera i amb ella la temporada d'activitats sota la glicina del costat de la biblioteca d'Olesa de Montserrat! Durant els mesos de maig i juny algunes de les cites habituals de la biblioteca es duran a terme a l'aire lliure i, com va passant des de fa uns anys, altres entitats, escoles i departaments de l'Ajuntament completen el programa amb concerts, jocs, tallers,... Els participants d'enguany al BiblioLilà són el Club d'Escacs Olesa, l'Escola Municipal de Música, l'Escola d'Arts i Oficis, el Servei de Benvinguda de l'Ajuntament, l'Associació de Voluntaris d'Olesa, l'OlesaAteneu i el Departament d'Igualtat de l'Ajuntament. Consulta l'agenda de la biblioteca per no perdre't res.

11/05/2017 09:36h