Notícies Notícies

Nova campanya de foment de la lectura als bibliobusos

Amb la primavera arriben noves aventures als bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. A partir de l'1 d'abril podràs descobrir noves històries sobre els pirates, els avis o llibres d'aventures en sis bibliobusos.

La primera campanya en arrencar serà "Un món d'emocions al Bibliobús Cavall Bernat" amb l'espectacle "Viatges de paper", del pallasso poeta i filòsof  Marcel Gros. La primera actuació tindrà lloc el dimarts 1 d'abril, a les 15.30 h a Casserres. Aquestes aventures també arribaran al Bibliobús Guilleries a partir del 22 d'abril.

El 2 d'abril els pirates de la companyia Tot Circ  arribaran al Bibliobús Montnegre amb l'espectacle "El pirata Tastacirc", mentre que la diada de Sant Jordi, el 23 d'abril, s'estrenaran dos espectacles més. Al Bibliobús Tagamanent es farà un espectacle en anglès: "Off we go", de Pep López i Berni Armstrong, mentre que al Bibliobús Pedraforca els protagonistes seran els avis i els contes tradicionals l'espectacle "Operació A.V.I." de Farrés Brothers i Cia.

El 24 d'abril serà el torn de l'espectacle de la companyia KaTRaSKa "Peripècies, les trifulgues d'un aprenent d'heroi" al Bibliobús La Mola, que vol potenciar l'esperit aventurer en els infants.

Els nou bibliobusos de la xarxa de bibliobusos de la Diputació de Barcelona donen servei a 102 municipis amb una població de prop de 157.000 habitants. L'objectiu d'aquest servei és proporcionar a les poblacions de menys de 3.000 habitants un accés als llibres i a la informació similar al que tenen altres poblacions més grans amb biblioteques estables

18/03/2014 09:22h
Mitjana (0 Vots)