Novetats

El Libro de la disciplina suave : cómo criar niños cooperativos, educados y serviciales

Ockwell-Smith, Sarah

Rubí : Ediciones Obelisco, febrero de 2020

Vols criar un nen feliç i amb un bon comportament, però creus que les formes comunes de disciplina utilitzades actualment, que se centren en recompensar, excloure o castigar els nens, no funcionen en la teva família?

En aquest llibre l’autora desacredita moltes creences habituals sobre el càstig i la motivació, i proporciona un enfocament alternatiu que us empoderarà per disciplinar al vostre fill d’una forma eficaç i amb respecte. La disciplina suau  comporta entendre els infants, tenir expectatives realistes sobre ells i respondre de manera adequada al seu mal comportament. Es centra en ensenyar i aprendre, no en el càstig ni les recompenses.

Amb un estil pràctic trobarem solucions per afrontar les dificultats més comuns en la disciplina, amb consells apropiats per a un ampli espectre d'edats, des que el nen és un nadó fins l’adolescència.

21/04/2022