Novetats

Embarazo y cuarto trimestre :

Díaz Aznar, Verónica

Barcelona : Amat Editorial, noviembre 2018

Com preparar-se per la gestació i els primers mesos d'una nova vida.

No hi ha millor moment per llegir sobre el part i la cura del nadó que durant l'embaràs. Aquesta guia pràctica fa un recorregut per les diferents etapes de l'embaràs i el part, i aborda de forma innovadora el «quart trimestre», un període esgotador en què la mare ha d'aprofitar qualsevol temps lliure per descansar, en lloc d'estudiar al detall com tenir cura del nadó. El quart trimestre descriu els tres primers mesos després del part, en què tot és nou, inclòs el nadó.

Sigui la mare primerenca o no, és important preparar-se el millor possible per a aquesta etapa i aprendre sobre les preocupacions més habituals. Aquest llibre conté nombrosos consells per la cura del nadó, com pel que fa al son, el plor, l'alimentació o el bany, entre d'altres, així com testimonis de mares i informació útil sobre qüestions clau com la depressió postpart, la sexualitat amb la parella o les relacions familiars i socials, que ajudaran a afrontar aquesta nova etapa amb confiança i alegria.

.*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

04/07/2019