Novetats

Enseñar a transgredir

hooks, bell

Barcelona : Capitán Swing, [2021]

"L'escriptora transmet la seva passió per la docència i per fer d'ella un instrument polític per a canviar el món, mitjançant una connexió amb les emocions i sentiments, i ho fa a través d'una sèrie de 14 articles, que van des del més general, plantejant què és això d'ensenyar a transgredir, fins al més concret, assenyalant com es pot introduir el multiculturalisme, el pensament feminista o l'erotisme en el procés educatiu. Es concep el llibre des d'una crisi de l'educació, perquè s'entén que sovint els estudiants no volen aprendre ni els professors ensenyar i per a això proporciona bell hooks les seves pròpies eines al servei dels lectors. “L'aula continua sent l'espai de possibilitat més radical del món universitari (…) Sumo la meva veu a la crida col·lectiva per una renovació i per un rejoveniment de les nostres pràctiques docents”, manifesta en la introducció l'autora com leimotiv de la publicació"
Extret de www.afrofeminas.com
bell hooks, en minúscula, és el pseudònim de Gloria Jean Watkins, escriptora, mestra i intel·lectual activista.

*Novetat a la Xarxa de Biblioteques Municipal

20/10/2021