Novetats Novetats

La Increïble història de la pera gegant

[Barcelona] : Pack Màgic, [2018]

A la petita i idíl·lica Vilasol hi viuen dos amics, un elefant que es diu Sebastià i una gata que es diu Mitxo. En Sebastià, la Mitxo i els habitants de Vilasol estan molt tristos perquè el seu estimat alcalde, a qui anomenen afectuosament JB, ha desaparegut. En absència d’en JB, en Twig ha pres el poder i  amenaça amb quedar-se amb el càrrec d’en JB per sempre. Un bon dia, en Sebastià i la Mitxo van a pescar i descobreixen una ampolla. A dins hi ha un missatge d’en JB i una llavor estranya. En JB és viu i ha naufragat a l’Illa Misteriosa. Demana a en Sebastià i la Mitxo que vagin a salvar-lo, però els adverteix que el viatge és perillós, s’hauran d’enfrontar a tres obstacles: els Pirates Perniciosos, l’Espantós Drac Marí i la Mar Fosca com la Nit. Però, podran en Sebastià, l’elefant espantadís, i la Mitxo, la gata aventurera que tem l’aigua, reunir el coratge per anar a salvar en JB i alliberar Vilasol de les grapes del malvat Twig a temps?

20/09/2019