Recomanació

Mis primeros platos

Barcelona : Juventud, 2018

El procés del deslletament pot ser d'allò més agradable, però també una època d'allò més frustrant i estressant, tant per als adults com per als nens. Al final només el teu instint sap el que et funciona a tu i al teu bebè. Però una cosa sí que és certa: el deslletament és més fàcil quan és divertit, desordenat i boig. Quan menjar es converteix en una extensió de jugar. Aquest llibre conté més de cent receptes boníssimes que desvetllaran les papil·les gustatives dels més petits. Des de purés a dinars familiars i fantàstics mossets per guiar al teu nadó pas a pas fins a la taula dels grans, amb útils consells de l'equip d'experts d'Ella 's, així com de mares i pares reals.

Un munt de trucs, tècniques i activitats imaginatives per ajudar els més petits a aprendre a estimar el menjar.

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

19/12/2018