Recomanació

Pequeños grandes lectores

Alberca de Castro, Fernando

Barcelona : Vergara, febrero de 2019

L'autor de Tots els nens poden ser Einstein proposa un nou mètode per potenciar la capacitat de comprensió lectora del teu fill i evitar el fracàs escolar.

«A tots els nens i nenes els agrada llegir, però molts no ho fan perquè no han après a fer-ho bé», diu convençut, Fernando Alberca, el seu autor.

Per això, Fernando Alberca defensa en aquest nou llibre  com i quan s'ha d'aprendre a llegir i com pot millorar-se la lectura d'adolescents i adults. Aolberca té la idea important  de que es pot  potenciar la intel·ligència racional i emocional dels nostres fills, aportant les eines necessàries per a solucionar obstacles associats a la lectura, a les dificultats que nens, adolescents i adults tenen amb aquesta, ja siguin dislèxia, comprensió lectora, cansament, lentitud o lateralitat creuada, així com les conseqüències negatives que aquestes poden ocasionar a l'autoestima i el fracàs escolar.

Els jocs i exercicis, que es presenten en aquest llibre imprescindible per millorar la lectura, han resultat ser molt eficaços i han tingut efectes extraordinaris en nens i nenes esquerrans, amb dislèxia, TDAH, amb lateralitat creuada, síndrome de Down, altes capacitats o altres moltes circumstàncies, però sobretot amb nens i nenes i adolescents que no presenten obstacles visibles i no obstant, no llegeixen amb la fluïdesa i eficàcia que podrien fer-ho.

Pequeños grandes lectores ens recorda els avantatges extraordinaris de la lectura i suggereix com millorar-la, i quan ensenyar a llegir els nens, així com la relació que existeix entre la intel·ligència i l’enteniment dels nens com a lectors.

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

18/07/2019