2a Setmana de la lectura

La setmana vinent, entre el 13 i el 17 de maig, celebrem a Olesa de Montserrat un bon grapat d’activitats per fomentar la lectura. Després de l’experiència de l’any passat, l’Ajuntament aposta per un programa que implica a tot el municipi.

Què trobareu a la biblioteca durant la 2a Setmana de la lectura? Durant tota la setmana, un racó especial per a petits lectors; el dilluns, coincidint amb les activitats del Bibliolilà, la gimcana de les parelles del Lècxit acabarà amb el concert de combos joves de l’Escola Municipal de Música; dimarts, celebrarem una marató de lectura amb El llibre de la selva, de R. Kipling, a la que ja us podeu apuntar; dijous, acollirem el llibrefòrum amb l’Eva Martínez, autora de Sota la pell del llop, que, per cert, podeu agafar prestat a la biblioteca; i el divendres acabarem amb una hora del conte a càrrec de la incombustible Sandra Rossi. A més, dissabte teniu l’oportunitat de venir en família a un nou laboratori de lectura: Petits brossians, per a nens i nenes a partir de 6 anys acompanyats d’un adult.

A més, als comerços d’Olesa també hi haurà estones de lectura, per tot el municipi podreu trobar llibres a l’espai públic, al casal cívic de Sant Bernat es construirà un conte col·lectiu, i a l’edifici dels safarejos es farà una lectura expressiva i musicada de l’obra Disset pianos, de Ramon Solsona.

No us perdeu aquests dies únics en els que podeu gaudir més que mai de la lectura i encomanar-la a d’altres olesans i olesanes.

09/05/2019 14:19h