Novedades Novedades

Educar en la felicidad: Montessori en el hogar

Educar en la felicidad

Prada, Marta

Madrid : Oberon, [2019]

Marta Prada presenta un llibre inspirador per a qualsevol família.

La felicitat és la capacitat d'assaborir el que t'envolta cada dia. I la infància és el moment de construir una personalitat sana i integrada capaç de fer-ho. Com aconseguir que els nens es converteixin en persones curioses, apassionades, autònomes i segures de si mateixes?

Moltes famílies es pregunten com conviu el respecte cap al ritme del nen amb les presses, el consumisme, les pantalles, la desigualtat o la pressió de entorn. Aquestes pàgines estan plenes de consciència, eines i idees totalment pràctiques per portar a la llar els principis de respecte, confiança i amor del mètode Montessori. Per educar no cal ensenyar, cal ser. Per això, a més de comprendre millor els teus fills, tindràs una guia pràctica per començar a treballar sobre tu mateix: més compassiu, més humil, creatiu i sobretot més feliç, perquè la hiperexigència i la culpa, molt sovint, ens impedeixen gaudir de una de les missions més importants i boniques de la vida: ser pares.

Amb aquest llibre, podràs fer tot un viatge per acompanyar les emocions, fites i reptes més significatius de la infància: son, control d'esfínters, nerviosisme, conflictes, pors, etc. I també, t’ompliràs d'inspiració per preparar una llar  en la qual els nens puguin contribuir, valorar el seu entorn, decidir i forjar una sana autoestima.

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

27/06/2019