Dulce como un pepinillo, limpio como un cerdito

MacCullers, Carson,

Madrid : Siruela, [2020]

Edició bilingüe d’un recull de poemes d’una de les grans autores americanes del segle XX, Carson McCullers. En els vint poemes que recull  aquesta edició, l’autora presenta de forma emotiva una mirada plena d’innocència i alegria dels petits de la casa, així com la capacitat per qüestionar allò que els adults donem per fet. El llibre gaudeix de les delicades i divertides il·lustracions de Rolf Gérard, aconseguint captat l’essència que l’autora evoca en els seus versos.

Promedio (0 Votos)
  • La vuelta al mundo de unas zapatillas de deporte

La Vuelta al mundo de unas zapatillas de deporte

Korn, Wolfgang

[Madrid] : Siruela, [2020]

Primer va ser la volta al món d’un polar vermell  i ara a partir d’una emocionant història d’intriga descobrirem com són els mètodes de producció i la complexa estructura del comerç internacional i ens endinsarem en el fenomen de la globalització.  Un cop finalitzat la marató de la seva ciutat, en Werner, un experimentat periodista, troba un parell de sabatilles d’esport tacades de sang. De qui eren aquestes sabatilles? Per què les va deixar? ,... Werner decideix investigar i comença per les sabatilles alemanyes de marca. Això el conduirà a la Xina, on descobrirà la lucrativa industria de les falsificacions, per arribar a Adís Abeba, capital d’Etiòpia, allí coneixerà la terrible situació dels treballadors del calçat.

Promedio (0 Votos)

Mi abuelo tenía un hotel

Nesquens, Daniel

Madrid : Anaya, abril 2020

XVII Premio Anaya de Literatura Infantil y Juvenil, 2020

En un hotel passen coses de tot tipus. Però l’hotel Eloísa, a més a més té un magnetisme especial per atreure hostes molt singulars: homes, dones nens i nenes aniran allotjant-se en aquest sorprenent hotel. Des d’un home disfressat de salsitxa, a un distingit cavaller disposat a llogar totes les habitacions una per a cada nit. Aquí trobaràs una guia de lectura

Agafa'l a la Biblioteca Digital

150 enigmas y juegos de historia para viajar en el tiempo

Capó Dolz, Miquel

Barcelona : Montena, julio de 2020

Aprèn història jugant i resolent els 150 enigmes que et proposa aquest llibre. Viatjaràs en el temps i et trencaràs el cap resolent els jeroglífics egipcis, o potser t’agradarà més viatjar a l’edat mitjana? Aquest llibre et dona l’oportunitat d’oblidar-te del rellotge i resoldre els diferents trencaclosques al llarg de la història de la humanitat. Estàs preparant per començar?

17/12/2020
  • La hija del huracán

La Hija del huracán

Callender, Kacen

[Barcelona] : Kakao Books, abril de 2020

Caroline té dotze anys i va néixer mentre un huracà colpejava la seva petita illa en el Carib, que allí es considera de mala sort. Però a la Caroline  això no li importa, perquè la majoria de gent ja l’odia per ser com és: massa petita, massa negra i massa llesta per a ells. La Caroline només vol trobar a la seva mare, que va desaparèixer un matí sense dir res i els va abandonar al seu pare i a ella. Un dia arribarà una nova nena a la seva escola i amb ella la Caroline trobarà una aliada, perquè la Kalinda pot veure les coses que ningú més veu.

Llegeix el primer capítol.

Agafa'l a Biblio Digital

17/12/2020

Departamento de asuntos mágicos

Hernández Chambers, Daniel

Madrid : Anaya, abril 2020

L’Agent Cusak del departament d’assumptes màgics i l’inspector Lindbergh investiguen els assassinats de tres adolescents a qui se’ls hi ha arrancat el cor. L’agent Cusak sospita que l’assassí és un mag. Les víctimes eren orfes de la guerra de l’est d’Europa, nascuts a Ucraïna, Romania i Moldàvia, i havien estat adoptats per famílies angleses . Seguint les pistes, arriben a Radu i Tatiana, dos joves que per la seva sang corre la màgia i què els serà fonamental per arribar a descobrir la veritat.

14/12/2020
  • Amb calma 50 històries naturals

Amb calma : 50 històries naturals

Williams, Rachel

Barcelona : Flamboyant, setembre del 2020

Cinquanta històries que descriuen pausadament transformacions de la natura que ens envolta. Llegeix amb calma i segueix les il·lustracions de les coses que passen dia rere dia al nostre voltant i que sovint ens passen desapercebudes. Així veuràs pas a pas, com es forma un núvol, o com una crisàlide es converteix en una papallona entre d’altres moltes històries.

Estimat monstre

Prats, Lluís

Barcelona : LaGalera, març del 2020

Premi Folch i Torres 2019

Una bonica història d’amistat d’una temàtica molt actual: l’assetjament escolar, que us emocionarà. La trobada inesperada entre l’Abel, un noi poruc assetjat a l’escola, i en Gabriel, un noi gegantí a causa d’una malaltia; farà créixer una amistat que els ajudarà a enfrontar i vèncer les seves pors.

• El lloc màgic

El Lloc màgic

Wormell, Christopher

Barcelona : Animallibres, setembre 2020

La Clementina viu tancada a la seva habitació pels seus oncles i mai ha vist el món exterior. Ella somnia un lloc màgic que sap que algun dia trobarà i inicia una fugida acompanyada d’un gat que és seu millor amic. El personatge segurament us recordarà Matilda, Harry Potter o alguns dels personatges de Dickens.

Versió electrònica disponible (en anglès)

Promedio (0 Votos)

Set claus per obrir els somnis

Gómez Cerdá, Alfredo

Barcelona : Kalandraka, septiembre 2020

Un homenatge a 7 dels autors emblemàtics de la història de la Literatura Infantil i Juvenil contemporània. En Gianni Rodari, Tomi Ungerer, Astrid Lindgren, Juan Farias, Christine Nöstlinger, Roald Dahl i la Gloria Fuertes protagonitzaran les set històries plenes de fantasia i creativitat que ens permetran conèixer una mica més a aquests autors fins al punt que no sabrem que és realitat i que és ficció.