La nena dels pardals

Els bibliotecaris recomanen Els bibliotecaris recomanen

La nena dels pardals : la música de l'espectacle

La Nena dels pardals : la música de l'espectacle

Tresca i La Verdesca

[Terrassa] : Temps Record, DL 2017

La Tresca i la Verdesca ens expliquen una història que va passar fa molt de temps a la Xina, on un home que manava en una ciutat, volia fer desaparèixer tots els pardals, sense tenir en compte la feina que feien. Però hi havia una nena, la Ming Li que tenia un gran secret i va poder ajudar als camperols.

Segur que quan escoltis aquest disc no el podràs deixar, t'enganxarà!

Recomanat per Mercé Bercero Margalef de la Bib. de Viladecans

26/09/2019

Novetats Novetats

Destaquem Destaquem

• Les pel·lícules més prestades

Mira quines són les deu pel·lícules que s'han prestat més a les biblioteques.
  • Busca i troba del circ

Has d'assenyalar, en el mínim temps possible, els objectes del circ que s'indiquen a la part inferior de la pantalla.
  • El meu primer festival

El Meu Primer Festival és tot un certamen de cinema amb un jurat molt especial.
  • Castanyada

En Gènius i els seus amics celebren l’arribada de la tardor amb la castanyada. Et proposen diverses activitats.
  • On celebrar la Castanyada?

Se celebren fires de la Castanya que s'avancen a la gran celebració de la Castanyada del 31 d'octubre a la nit.
  • El cinema en 3D

Sembla que el cinema en 3 dimensions és un invent d'ara, però des dels inicis del cinema ja es pensava en portar la...
  • El cinema 3D

El cinema en tres dimensions t'encantarà si ets dels que els agrada sentir-se dins la pel·lícula quan vas al cinema.