Marca't un punt!

La Biblioteca Can Coromines, convoca un any més un concurs de punts de llibre per poder fer el disseny dels nous punts que farem servir a la biblioteca a partir del Sant Jordi de 2022.

El concurs és obert a tothom, només cal complir les bases del concurs, descarregar-se el full d'inscripció, i entregar la proposta abans del 19 de març de 2022.

Dates clau:

Les dates clau del concurs són:

Primer i últim dia per entregar propostes: del 28 de febrer al 19 de març de 2022.

Votació popular: del 26 de març al 2 d'abril de 2022.

Publicació veredicte: 4 d'abril de 2022.

Membres del jurat:

El jurat està format per:

• Representant de l'escola: Anna Martínez
  • Representant de l'Institut: Ferran Palao
  • Representant de l'Ajuntament: Albert Zanca
  • Representant de la Biblioteca: Marta Quer
  • Artista local: Rosie Pebre Negre

Bases del concurs

1. Concurs amb 4 categories:

Mini fins als 5 anys
Infantil: de 6 a 12 anys
Juvenil de 13 a 18 anys
Adults a partir de 19 anys

1. Format: 5x19,5 cm a una sola cara.
  2. El disseny es presentarà amb el full d'inscripció degudament omplert i signat.
  3. Cada disseny haurà d'anar acompanyat d'un pseudònim per amagar la identitat real del participant.
  4. L'estil serà lliure, amb qualsevol tècnica manual. No s'acceptaran dissenys gràfics.
  5. Data límit de lliurament: 19 de març de 2022. L'entrega dels punts es farà a la biblioteca Can Coromines dins del seu horari habitual, o en els punts de recollida col·lectius (Escola i Institut).
  6. Hi haurà 3 premis per cada categoria:
    1r premi: Xec per la compra de llibres per valor de 20€ (mini i infantil) i 30€ (joves i adults) a la Papereria L'Ona de Sant Pol de Mar + un diploma
    2n premi: Un llibre + un diploma
    Votació popular: Xec per la compra de llibres per valor de 20€ (mini i infantil) i 30€ (joves i adults) a la Papereria L'Ona de Sant Pol de Mar + un diploma
  7. Es consideraran finalistes aquells punts de llibre que hagin tingut el reconeixement de, com a mínim, un dels membres del jurat.
  8. Els punts guanyadors i els finalistes s'editaran com a punt de llibre de la biblioteca Can Coromines.
  9. El jurat està format per un representant de l'Ajuntament (Anna Losantos), un de la Biblioteca (pendent de decidir), un de l'Escola Sant Pau (Marta Sánchez), un de l'Institut de Sant Pol de Mar (pendent de decidir) i una artista local (Rosie Pebre Negre).
  10. S'obrirà la votació popular del 26 de març al 2 d'abril. La votació es farà a través d'un formulari d'internet i els punts estaran exposats a la biblioteca de forma pública i visible.
  11. El veredicte (tant del jurat com del vot popular) es farà públic el 4 d'abril de 2022 a través de les xarxes socials i la web de la biblioteca.
  12. L'entrega de premis es farà el dia 9 d'abril de 2022 al pati de la biblioteca.
  13. El jurat és el responsable d'interpretar les presents bases i podrà resoldre aquells aspectes que no s'hi recullin.
Més informació:

10/02/2022