Dia Internacional dels Arxius

El dia 9 de juny se celebra cada any el Dia Internacional dels Arxiu (DIA), un dia especialment bo per reivindicar la feina de memòria i descoberta que fan els arxius de totes les tipologies.

A Sant Pol de Mar tenim un Arxiu Municipal que l’any passat va fer 20 anys i que entre les seves funcions hi ha la de la difusió històrica del nostre municipi. El seu perfil de Twitter n’és una bona mostra. Sempre hi ha retalls de notícies, informacions amagades dins dels papers que guarden, i molta informació del nostre entorn més proper que sovint desconeixem.

I si voleu descobrir els secrets més ben guardats de l’època Medieval, no us podeu perdre la Ruta Medieval de Sant Pol que farem aquest diumenge dia 5 de juny. Si us agrada més l’època de la II República, nous perdeu l’exposició virtual que han preparat des de l’Arxiu.

I és que Sant Pol de Mar, tot i ser un poble petit, és un poble amb molta història!

Més informació:

31/05/2021