Nous Clubs de lectura

Al setembre s'iniciarà el curs escolar 2020/21 que és, segurament, un dels cursos amb més incerteses que hem viscut mai.

Però una cosa tenim clara: ens agrada llegir i ens agrada compartir. Així que... per què no participar en alguna de les activitats anuals que us proposem?

El curs 2020-21 es presenta amb dues novetats destacables:

Club de lectura de misteri i suspens i Descobrim llibres.

Club de lectura de misteri i suspens

El club es troba mensualment per comentar lectures d'aquest gènere.

Quina diferència hi ha entre "misteri" i "suspens"? Les novel·les policíaques, formen part d'aquest gènere? Quins autors existeixen? Podem trobar diferents estils dins del gènere?

Totes aquestes preguntes les respondrem llegint els llibres proposats per l'Eva Lleonart (la nostra coordinadora).

(Més info)

Descobrim llibres

Aquesta activitat destinada al públic adult, vol oferir un espai de trobada per parlar de literatura juvenil (ESO-Batxillerat) i compartir lectures que es considerin recomanables.

L’activitat oferirà recursos per poder fer una bona prescripció lectora per part de l’adult cap al públic jove.

Pares, mestres, educadors i adults que esteu interessats en fer llegir els joves: aquesta és la vostra activitat.

Coordinat per Marta Cava, bibliotecària escolar.

(Més info)

A més de les novetats, continuen els Club de "Lletres amb cor", "No llegirem" i "Book Club".

Si voleu reservar una plaça per algun dels clubs, ompliu el següent formulari (actiu a partir del dia 1 d'agost de 2020).

Més informació:

30/07/2020