Carta (lectora) als Reis

Ja heu escrit la vostra carta a Ses Majestats els Reis Mags d'Orient? No us oblideu de demanar (molts) llibres! Des de la biblioteca us volem fer unes quantes propostes perquè escolliu la que més s'adapti a vosaltres.

• Si us agraden les novel·les amb final feliç, aquí teniu una proposta de títols que us agradarà molt
  • Si sou dels que us agrada enamorar-vos no us perdeu aquesta guia preparada per la Júlia Baena i la Marta Cava (pensat per joves adolescents)
  • Els alumnes de 6è de l'Escola Sant Pau, han participat en un projecte anomenat Compra'm i han decidit que aquests llibres no poden faltar a les nostres estanteries.
  • I des de Can Coromines hem fet una selecció de llibres que us poden agradar si heu vist/llegit alguna sèrie actual, n'hem dit... BookFlix

Per Nadal, regala cultura!

20/12/2019