Pintapunt 2020: El concurs de punts de llibre

INFORMACIÓ ADICIONAL DEL CONCURS PINTAPUNT DEGUT AL COVID 19

• Degut al confinament els premis no es podran donar el dia de la diada de Sant Jordi, el 23 d'abril. Quan ens retrobem ja donarem els premis de cadascuna de les categories.

• Els participants del Pintapunt poden gravar-se amb el seu punt de llibre  dibuixat amb els hastags #pintapuntconfinat #joemquedoacasaXBM #SantJordiCaldes fent una recomanació d’un llibre.

*******************************************************************************************************************************************************

Tema

El tema és lliure! No cal que el vostre dibuix  estigui relacionat amb la diada de Sant Jordi, i per jugar una mica aquest any trobareu els punts amb tres perfils diferents.

Cada perfil té una silueta que et pot inspirar un munt de dissenys:

- núvols o un gelat gegant?

- El mur d’un castell?

- Un robot?

- Les fulles d’una palmera o, potser, la cresta d’un dinosaure?

Sense límits, deixeu volar la imaginació. Així que agafa aire, inspira’t i adapta el teu dibuix al contorn del punt que t’ha tocat. I recorda, nomes hi ha una regla: deixa’ns bocabadats!

• Categoria A: educació infantil P3, P4 i P5
  • Categoria B: cicle inicial de primària (1r i 2n)
  • Categoria C: cicle mitjà de primària (3r i 4t)
  • Categoria D: cicle superior de primària (5è i 6è)
  • Categoria E: a partir de 13 anys.

Presentació

Els tres perfils de punts en blanc els podeu trobar a les diferents sales de lectura de la biblioteca o a la web. Recordeu que s’ha de presentar il·lustrat, amb tècnica lliure, per la banda de davant i amb la butlleta omplerta amb les vostres dades.

El període de presentació és fins el dilluns 6 d’abril a la sala infantil de la Biblioteca. Només s’admetrà un punt per participant, així que esmoleu be el llapis.

Els punts s’exposaran a la sala infantil de la biblioteca fins el 25 de maig. Tots els punts, excepte els guanyadors que els conservarà la biblioteca, es podran passar a recollir de l’1 al 15 de juny.

Premis

Es designarà un guanyador i un finalista per a cada categoria. Els guanyadors i finalistes rebran respectivament un xec regal valorat en 60 i 40 € per la compra de llibres, i el dibuix guanyador de cada categoria serà editat i s’utilitzarà com a punt de llibre oficial durant tot un any a la Biblioteca.

El lliurament de premis es farà a la Plaça de la Font del lleó, el dijous 23 d’abril, a la tarda durant els actes de celebració de Sant Jordi.

Amb la col·laboració de: Llibreria Joc de Paraules, Papereria Llibreria Calvo-Boluda i Quiosc Papereria Arturo i de l’Ajuntament de Caldes de Montbui.

Molta sort a tots!

06/03/2020 18:39 h.