Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí
Llibres electrònics
Vols llegir en electrònic? Consulta el catàleg que t'oferim a eBiblio Catalunya, el servei de préstec de llibres electrònics de les biblioteques.
Els bibliotecaris recomanen
Animalades ; Bestioles
La Seu d'Urgell : Salòria, gener de 2020
A partir de rodolins, en Dani Gómez, ens ofereix una passejada entre les bestioles que habiten entre nosaltres. Normalment els insectes produeixen rebuig, o fan angúnia per lletjos, però els dibuixos d'aquest llibre i els rodolins que els acompanyen demostren que els insectes poden ser també bufons i simpàtics.
Adequat de 3 a 6 anys.
Recomanat per Marta Quer Rodríguez de la Biblioteca de Sant Pol de Mar
Destaquem
Gianni Rodari
Et presentem algunes de les històries d’en Gianni Rodari, l’autor al que volem fer un homenatge amb el nostre especial efemèride d’enguany. La millor manera de fer-ho és a través de les veus de l’Elisenda Roca, el David Anguer i el Jordi Folck.
Novetats
Recursos d'interès
Seguretat a internet
Pots consultar tota la informació actualitzada sobre seguretat a internet adreçada tant als pares com als infants.
Roald Dahl
Has llegit alguna vegada algun llibre de Roald Dahl?
Humor, màgia, i molta molta xocolata, és el que trobaràs en l'univers d'aquest fantàstic autor.
Prepara't per entrar en el meravellós món dels contes de Roald Dahl!
Roald Dahl amb Sophie d'El Gran amic gegant, il·lustrat per
Quentin Blake. Imatge © Bremner Orr