Busca llibres, música i cinema al catàleg aladí
Llibres electrònics
Vols llegir en electrònic? Consulta el catàleg que t'oferim a eBiblio Catalunya, el servei de préstec de llibres electrònics de les biblioteques.
Els bibliotecaris recomanen
L' editorial Joventut comença a publicar la col·lecció "Què fa el cocodril?" dirigida al més menuts. En aquest primer llibre descobrim com el petit cocodril es lleva i marxa cap a l'escola bressol. Tenim d'entrada un llibre d'hàbits i rutines, que ajudarà als infants a posar ordre el seu món i endreçar les diferents parts del dia.
Amb aquesta descripció podríem pensar que és un llibre com molts altres, però hi ha un altre fet que el fa especial. L'autora acompanya totes les accions del cocodril i la seva mare de sons i sorolls. La cremallera fa zzzip, els cereals fan scrontx, la porta fa clac... El llibre és un veritable catàleg de sons quotidians!
Ideal per llegir en veu alta i convidar als més petitons a intentar imitar aquests sons que tan bé coneixen. Serà un bon exercici per explorar les possibilitats de la parla i un moment de joc i rialles.
Adequat de 0 a 3 anys.
Recomanat per Glòria Gorchs Portero de la Bib. Roca Umbert de Granollers
Destaquem
Gianni Rodari
Et presentem algunes de les històries d’en Gianni Rodari, l’autor al que volem fer un homenatge amb el nostre especial efemèride d’enguany. La millor manera de fer-ho és a través de les veus de l’Elisenda Roca, el David Anguer i el Jordi Folck.
Novetats
Recursos d'interès
Seguretat a internet
Pots consultar tota la informació actualitzada sobre seguretat a internet adreçada tant als pares com als infants.
Roald Dahl
Has llegit alguna vegada algun llibre de Roald Dahl?
Humor, màgia, i molta molta xocolata, és el que trobaràs en l'univers d'aquest fantàstic autor.
Prepara't per entrar en el meravellós món dels contes de Roald Dahl!
Roald Dahl amb Sophie d'El Gran amic gegant, il·lustrat per
Quentin Blake. Imatge © Bremner Orr