De 0 a 3 anys

Els bibliotecaris recomanen Els bibliotecaris recomanen

• La petita Marina diu no!

La Petita Marina diu No!

Bie, Linne

Barcelona : Joventut, 2014

Es tracta d'un llibre divertit i tendre que tracta l'etapa del no!. La petita Marina es nega a fer les coses però finalment obeeix els pares.

Una col·lecció per parlar dels hàbits i del dia a dia dels més petits.

28/02/2017
  • Les quatre estacions

Les Quatre estacions

Vivaldi, Antonio,

Pontevedra : Kalandraka, 2012

En aquesta ocasió parlem d'un llibre amb CD de l’obra de Vivaldi interpretada per la prestigiosa violinista Sarah Chang. Podrem veure així com va evolucionant el temps segons l'època de l'any, de fons, la música barroca de Vivaldi.

28/02/2017

Sorpresa monstruosa!

Manceau, Édouard

Barcelona: Brúixola, cop. 2015

Una proposta original que ajuda als nens a perdre la por als monstres mentre es diverteixen.

Les parts del cos que formen al monstre es van separant del seu cos i d'aquesta manera el mostre en perdre la boca no pot mossegar, sense mans no pot agafar cap nen... però totes aquestes parts es convertiran en un objecte que agradarà molt al nen.

31/01/2017

Jo em rento

Graux, Amélie

Barcelona : Joventut, 2015

Aquest conte és un imatgianari amb modernes il·lustracions i textures diferents per desenvolupar el tacte dels nadons. Per apredre com es diuen i reconeixer fàcilment els objectes que es relacionen amb l'hora de banyar-se. Ja varem recomanar de la mateixa col·lecció:  Jo vaig a la granja

31/01/2017
  • Otto el gos carter

Otto, el gos carter

Freeman, Tor

Barcelona : Blackie Books, 2014

En la tradició del conegut On és Wally, aquest relat proposa als més petits trobar diversos objectes amagats o disimulats entre d'altres, en unes planes il·lustrades amb divertides situacions. A més Otto el gos carter protagonista entrega les cartes i s'ha d'esbrinar a qui ho fa.

Aquí no hi ha silenci

Gershator, Phillis

[Barcelona] : Intermón Oxfam, 2009

Molt recomenable per a llegir-lo en veu alta, al nen li agradarà molt ja que té versos i onomatopeies de molts animals. La gran quantitat de sons fa que el nen estigui molt atent a tots els rodolins.

L'autora coneix bé el seu públic, és una bibliotecària infantil, i la il·lustradora sempre dibuixa pels més petits.

Mitjana (0 Vots)
  • Hi ha un panda al meu picnic!

Hi ha un panda al meu pícnic!

Lodge, Jo

Barcelona : Combel, 2015

Llibre d'endevinalles molt bàsiques per a nens molt petits que amb l'ajuda dels pares descobreixen com a dintre de la cistella on han d'haver els aliments d'un pícnic també poden trobar-se animals, i no són dels més petits!

09/01/2017

Canviem de casa

Altés, Marta

Barcelona : Blackie Books, 2014

Els canvis en els infants sovint poden provocar un trasbals. Poden sorgir pors i incerteses. Marta Altés ens convida a superar aquests canvis, ja siguin perquè marxem a viure a un altre lloc o canviem d'escola o perquè comencem alguna activitat nova (piscina, etc.)
    Explicat en primera persona i amb unes il·lustracions dolces i suggerents, aquest conte és magnífic de dalt a baix. Una visió optimista sobre canviar de lloc i d'amics .
    No us perdeu les guardes perquè també formen part de la història.
    Web de l'autora

Adequat de 0 a 3 anys.

Recomanat per Esther Granados Camarasa. Biblioteca Bac de Roda de Roda de Ter.

Mitjana (0 Vots)
  • El meu gosset vol fer ballet

El Meu gosset vol fer ballet

Kemp, Anna

Barcelona : Blume, 2012

Si voleu que els més petits passin una estona molt divertida heu de llegir junts aquest conte on una nena ens explica la història del seu gos, una mascota molt especial.

En Biff no és un gos normal, a ell no li agrada jugar amb pals, ni fer pis als fanals, ni fer altres coses que fan la resta de gossos. A ell el que li agrada realment és el ballet, la nena ho sap però ningú la creu perquè tothom pensa que "els gossos no ballen".

Però un dia la nena anirà a veure el Ballet Nacional i allà passarà una cosa extraordinària...

Un conte amb unes il·lustracions molt alegres i expressives que transmeten als infants un missatge molt optimista i positiu, que amb esforç tot és possible.

Adequat de 0 a 3 anys.

Recomanat per Encarna Trassierra Coca. Biblioteca Joan Margarit de Sant Just Desvern

28/10/2016
  • Un dia de neu

Un Dia de neu

Keats, Ezra Jack

[Madrid] : Lata de Sal, cop. 2013

Dins d'una col·lecció amb llibres antics, es reedita un libre que te mig segle, guanyador de la prestigiosa medalla Caldecott. El descobriment per part d'un infant pot resultar molt interessant.

28/10/2016