Trobades LECXIT (8, 11, 15, 18, 22, 25 i 29 d'abril de 2024)

Continua el programa LECXIT a la Biblioteca de Castellbisbal, amb el suport de la Fundació Bofill. Un grup d'infants de 4t d'Educació Primària, en companyia dels padrins lectors, treballa la comprensió lectora a partir de la tria lliure de llibres per llegir.

LECXIT és un programa de la Fundació Bofill que es proposa la millora dels resultats escolars dels infants a través de la millora de la comprensió lectora. El programa aspira a garantir que els infants acaben l'ensenyament primari amb un nivell de competència lectora suficient per assolir un ple desenvolupament educatiu i social.

Per a més informació sobre el projecte LECXIT, consulteu Voluntaris pel LECXIT a la web municipal o contacteu amb la Biblioteca.

08/04/2024 - 29/04/2024
Periodicitat: Setmanal
Duració
Tipus de públic