Activitats

Activitat infantil "Mes del Comerç Just 2024": Racó de lectura i concurs de dibuix #JoTrioComerçJust

Amb motiu del Dia Mundial del Comerç Just que se celebra l’11 de maig, durant el mes de maig la secció infantil de la Biblioteca Tecla Sala participa a la campanya Mes del Comerç Just.

El Comerç Just és un moviment internacional que lluita per la justícia global en l'àmbit econòmic, social, humà i mediambiental. Per això, ha desenvolupat un model comercial que protegeix els drets humans i el medi ambient. Un sistema comercial que posa les persones i el planeta al centre.

Per donar suport a la campanya a la biblioteca hem creat un Racó de Lectura de Comerç Just i Finances Ètiques i convidem al públic infantil a participar en un concurs de dibuix de comerç just.

Bases del concurs:

- Categories: de 5 a 8 anys i de 9 a 12 anys.

- Format: mida DIN A4.

- Premis: 3 llibres infantils de comerç just + xocolata de comerç just + bossa de cotó de comerç just. A més, tots els dibuixos presentats seran publicats al nostre web (només es publicarà el nom, l’edat i el municipi)

- Jurat: l’equip tècnic de LaCoordi.

- Data límit d’enviament: 7 de juny.

- Data de la resolució del premi: 14 de juny.

- Cal enviar els dibuixos per correu amb el nom, l’edat de l’infant i el municipi de residència a campanyes@lacoordi.cat

Més informació a la web de la campanya. A la sala infantil de la biblioteca us ajudem a participar!

02/05/2024 - 31/05/2024
Periodicitat: Diàriament