Activitats

Cau de Pirates i Llibres - Corsàries

Corsàries: Club de lectura  per a nens i nenes de 9 a 12 anys.

Avui llegim:

Cors de gofra, de Maria Parr

En un petit poble de la costa noruega, Knert-Mathilde, viuen la Lena i en Trille. Ella és intrèpida, divertida i aventurera. Ell, la ment serena de tots dos. Són amics de l’ànima encara que en Trille necessita que li diguin més vegades, com a tots ens passa en algunes ocasions. La Lena viu sola amb la seva mare i, de tant en tant, pensa que li agradaria tenir un pare. En Trille té una germana adoptada a Colòmbia i un avi magre i arrugat que viu al soterrani de casa i al qual adora. El que més els agrada és compartir les gofres calentetes que fa la tiaàvia i passar el dia junts gaudint d’aventures que, a vegades, quasi acaben en catàstrofes. Aquest és el regne de la Lena i en Trille. T’animes a conèixer-lo?

Modera: Sílvia Ramirez

Si hi voleu participar, envieu-nos un correu electrònic a: b.sta.colomag.c@diba.cat

15/02/2024
Duració