10 anys del Casal de Cultura i la Biblioteca Sibil·la Durfort!

El pròxim 5 de juliol farà exactament 10 anys de la inauguració del principal referent cultural del municipi, el Casal de Cultura, i la Biblioteca Sibil·la Durfort, motor local d’informació i de foment de la lectura.

Durant aquesta dècada (2014-2024), els dos equipaments han esdevingut eixos vertebradors del municipi obrint els seus espais al ric teixit associatiu i social de Collbató, a més d’oferir una programació lúdica, cultural i formativa adreçada a tota la ciutadania amb una àmplia oferta d’activitats: xerrades, exposicions, tallers, clubs de lectura, narració de contes…

Per celebrar-ho, aquest divendres 5 de juliol, s’han organitzat una sèrie d’activitats d’accés lliure per a tots els collbatonins i collbatonines, que donaran inici a l’any de commemoració.

En primer lloc, a les 17 h, entitats i associacions del poble participaran en una marató de contes, una sessió especial col·laborativa i creativa per estimular la imaginació dels més petits. A continuació, a les 18 h, adreçat al públic familiar, s’ha programat un conjunt de tallers de manualitats per fomentar i desenvolupar la creativitat dels infants.

A partir de les 18 h, l’escriptor Josep M.Iborra, autor de la saga de llibres juvenils “La colla del segon soterrani”, oferirà un taller d’enigmes on nens i nenes majors de 8 anys aprendran a codificar i desxifrar missatges, tot descobrint l’art de les il·lusions òptiques.

Per cloure la jornada, a les 20 h es durà a terme l’acte institucional de commemoració del 10è aniversari del Casal de Cultura i la Biblioteca Sibil·la Durfort, i a les 21 h, el grup The Rubber Soul & Friends, ens convida a un viatge musical per l’univers del quartet de Liverpool amb l’espectacle The Beatles Tribut. En el transcurs del concert, les famílies amb infants, podran gaudir del servei de canguratge i, per a tot el públic, es disposarà d’un servei de barra amb una food truck.

Per molts anys més de cultura i lectura!

Més informació:

25/06/2024