Notícies Notícies

Obert el Concurs de Punts de llibre i de Lectures Postals

Durant aquests dies de confinament i mentre la Biblioteca Esteve Paluzie estigui tancada, podeu continuar participant en dos dels concursos ben literaris i creatius que la Biblioteca ha convocat.  Per una banda, el tradicional Concurs de Punts de llibre que cada any organitza l’equipament municipal, aquesta edició dedicada a la Llegenda de Sant Jordi i de Santa Jordina, i el Concurs de Lectures Postals convocat per l’Organització Espanyola per al llibre infantil i juvenil (OEPLI) i el Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCat).

Concurs de Punts de llibres:

Obert a totes les edats i sota la temàtica “La llegenda de Sant Jordi i Santa Jordina confinada”, el certamen té com a objectiu promocionar la creativitat i la imaginació a través de l’adaptació de la llegenda en el moment actual del confinament. Entre tots els dibuixos rebuts, se seleccionaran els guanyadors i s’elaboraran els futurs punts de llibres de la Biblioteca.

Informació important:

• Si no disposeu d'impressora, feu el vostre dibuix en un full respectant la mida de la plantilla.

• I sobretot, ens ho podeu enviar al nostre correu electrònic, b.barberav.ep@diba.cat a través d'una fotografia o escanejat o, si preferiu, portar-lo presencialment quan la Biblioteca estigui oberta.

• Concurs obert a totes les edats.

Plantilla del Concurs de Punts de llibre 2020:

Concurs de Lectures Postals:

Si voleu guanyar un lot de llibres, participeu al Concurs de Lectures Postals convocat per l'OEPLI i ClijCat amb motiu del Dia Internacional del Llibre Infantil. Envieu-nos una postal amb la vostra presentació, recomanant un llibre o compartint allò que significa la lectura per a vosaltres. Totes les postals rebudes s’intercanviaran amb les de la Biblioteca Pública Municipal "José Vargas Gómez" d'Abarán (Múrcia).

Informació important:

• Podeu enviar-nos la postal al correu electrònic de la Biblioteca: b.barberav.ep@diba.cat.

• O portar-la físicament a la Biblioteca quan estigui oberta fins al 13 d'octubre.

• Concurs per a infants de 0 a 14 anys.

Plantilla del Concurs de Lectures Postals:

12/05/2020 11:45 h.