La biblioteca a la porta de casa teva

Arran dels efectes que la pandèmia de la COVID19 ha estat ocasionant a moltes llars de Sant Joan de Vilatorrada, des de l’Ajuntament, conjuntament amb la Biblioteca Cal Gallifa, posa en marxa aquest nou servei al ciutadà.

Aquest servei va dirigit a totes aquelles persones i/o famílies del municipi que hagin d’estar confinades o tinguin restricció de mobilitat com a conseqüència de la COVID19. També les considerades per les autoritats sanitàries com a col·lectiu de risc i, que per aquest motiu, no poden desplaçar-se a la biblioteca.

Els documents que es poden deixar en préstec són els que es presten habitualment a la biblioteca, tant per a infants com per a adults: novel·les, biografies, llibres de temàtica diversa, contes, còmics, revistes, audiollibres, música, pel·lícules...

El servei es pot sol·licitar per telèfon (93 8767705), correu electrònic i/o a través del formulari de “Cita prèvia” disponible a la Biblioteca virtual.

S’aplicaran tots els protocols dictaminats per les autoritats sanitàries i/o PROCITAT per al control i prevenció de la COVID19 en el tractament i lliurament dels documents objectes del servei.

Per a més informació, podeu contactar amb la biblioteca.

22/01/2021 17:06 h.