L'autor vicentí del mes

Amb la finalitat de visibilitzar el patrimoni humà vicentí i el fons de la col·lecció local de la Biblioteca cada mes exposarem, de manera destacada, un autor o autora de Sant Vicenç dels Horts. Serà a la planta baixa de la Biblioteca Municipal Les Voltes. La resta de llibres d’aquests o d’altres autors/es els trobareu també a la planta baixa de la Biblioteca, la secció més genuïna de totes les biblioteques públiques.

Aquest mes d'abril l’autor destacat és Isabel Prescolí. Va néixer a Sant Vicenç dels Horts l’any 1967.

De formació autodidacta, l'any 2000 va marcar un punt d'inflexió en la seva trajectòria literària.
Des de llavors ha rebut nombrosos premis i reconeixements entre els que destaquen: Premio Marco Fabio Quintiliano 2000, Premio Delta de Novela 2003, Premio Internacional Ellas Editorial 2005 i Premio Amanecer de Poesía 2005. Las Fuerzas denostadas va quedar entre les deu finalistes del Premi Planeta 2004. L’any 2005 li va ser concedit el Diploma de Honor «Mestres de Literatura», Premis de Reconeixement Cultural del Baix Llobregat.

04/04/2022