Calella. Biblioteca Can Salvador de la Plaça - Gènius

23/04/2006

Xarxes socials:

Observacions:

La biblioteca Can Salvador de la Plaça és un servei públic municipal de cultura i coneixement, obert a tothom.
Forma part de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona

La biblioteca té una col·lecció d’uns 45.000 documents i compta amb un Fons Especial de Turisme, estudis i activitats turístiques,  d'uns 300 documents.

Reobertura d'espais amb aforament limitat:

La Biblioteca Can Salvador de la Plaça ha obert l'accés a les sales de la planta baixa i de la 1a planta amb un aforament del 50%  de la seva capacitat a causa de les restriccions per frenar la COVID-19.

A la sala infantil es limita l’accés a 4 grups bombolla (famílies) o 8 persones individuals.

En aquesta nova fase ja no és necessari demanar cita prèvia per al préstec de llibres però sí per accedir a les sales d'estudi i als ordinadors.

Ja disposeu d’accés a la col·lecció excepte a diaris i revistes. Com els llibres encara han de mantenir-se en quarantena una vegada consultats, us demanem que si toqueu algun llibre de les prestatgeries, que finalment no us endureu en préstec, el deixeu als carros o a les taules per tal que el personal el retiri i iniciï el protocol de seguretat. L’ús de la mascareta és obligatòria, així com utilitzar el gel hidroalcohòlic i mantenir la distància de seguretat.

Continueu gaudint de les activitats de la biblioteca, ara de forma virtual, al nostre compte de Youtube:

Podeu accedir a llibres, revistes i pel·lícules digitals a la plataforma Ebiblio.

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns De 16 a 20.30 h
  • Dimarts De 16 a 20.30 h
  • Dimecres De 16 a 20.30 h
  • Dijous De 10 a 14:00 h
  • Divendres De 16 a 20.30 h
  • Dissabte Tancat

Observacions de l'horari:

Tancat tots els dissabtes.

Hivern
  • Dilluns De 15 a 20 h
  • Dimarts De 15 a 20 h
  • Dimecres De 15 a 20 h
  • Dijous De 9 a 14 h
  • Divendres De 15 a 20 h
  • Dissabte Tancat

Observacions de l'horari:

La Biblioteca romandrà tancada
els festius oficials i els dies:

dissabte, 11 d’abril
dissabte, 2 de maig
dilluns 15 de juny
dimarts 16 de juny
dissabte 12 de setembre
dimecres 23 de setembre
dilluns 7 de desembre
dijous 24 de desembre
dijous 31 de desembre

Esplèndid casal amb teulada a 4 vessants, aixecat al segle XV com a casa de la família Salvador de la Plaça, llinatge calellenc que ha donat brillants apotecaris i metges. Arquitectònicament destaquen el portal, la decoració renaixentista dels finestrals i les mènsules que sostenien el matacà defensiu a l'angle del carrer de Bartrina.