Novetats Novetats

Criar sin complejos : para disfrutar del arte de ser padres

Criar sin complejos

Salmerón Ruiz, María Angustias

Madrid : Edaf, 2018

El llibre que tens ara entre les mans és el que a mi m'hagués agradat trobar quan em vaig sentir tan perduda en miprimera maternitat. Un llibre que no ens jutgés com a mare o pare, que no ens donés receptes de com fer les coses. Un llibre  en el qual poguéssim aprendre quines són les necessitats del nadó, amb el suport de la ciència per desmuntar els mites que tant de mal ens fan. Sense posicionaments, sense culpabilitats i tractant tots aquests temes que moltes vegades ningú explica.

Sabies que els nadons tenen múltiples despertars perquè és un procés maduratiu? Algú t'ha parlat de la importància d'agafar el teu bebè, millor si pot ser amb algun espai de pell descoberta, tant si has triat donar el biberó com lactància materna? Coneixes la importància que els bebés mengin textures abans dels vuit mesos per al desenvolupament del llenguatge i evitar l'aversió als sabors i textures?

Un llibre necessari, divers i proper en el qual es tracten diversos temes del creixement del nen fins als tres anys de vida, la modificació de la son com a procés maduratiu, el contacte com a lloc de refugi i seguretat, l'alimentació com un procés d'aprenentatge, la parentalitat positiva, entre d'altres. Si coneixeu les necessitats del nostre nadó i com interactuen amb les teves, serà més fàcil trobar l'equilibri!

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

05/11/2018