Novetats Novetats

Mares i pares influencers

Bach, Eva

Barcelona : Rosa dels Vents, setembre del 2019

Aquest llibre s'adreça a qualsevol persona que tingui adolescents a prop i vulgui viure d'una manera més agradable aquesta etapa de la vida.

Mitjançant de 50 idees, Eva Bach i Montse Jiménez et mostren com obrir-te a noves opcions d'entendre la realitat per tal que puguis comprendre millor els joves, comunicar-te amb ells de forma més eficaç, teixir uns vincles personals saludables i unes relacions educatives estimulants.

Partint de la seva experiència com a mares i educadores, així com de les aportacions de professionals de diversos àmbits, i després d'escoltar més de 1.500 joves, ens ajuden a actualitzar-nos i ens ofereixen orientació per i recursos per arribar al cor dels i les adolescents i convertir-nos així amb la seva millor influencia.

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

20/01/2020
    Mitjana (0 Vots)

El Llibre més bonic de tots els colors

Schamp, Tom

Barcelona : Combel, setembre de 2019

Sabies que... la caixa negra d’un avió és de color taronja?, ...el bolígraf blau és un invent francès?, ...els ànecs cullerot mascle tenen el cap de color verd? Si voleu descobrir que la música, els esports, el menjar, els animals o els personatges dels contes també tenen a veure amb els colors, acompanyeu l’Otto i el seu amic Leon en el seu recorregut per aquest llibre.

Mitjana (0 Vots)

La Rata pirata i altres aventures per crèixer

[Barcelona] : Rita & Luca Films, [2019]

Aneu amb compte amb la rata pirata, el bandit més llaminer de tots! Damunt del seu cavall, roba el menjar dels viatgers que troba pel camí, fins al dia en què es creua amb algú més astut que ell… Un conte de capa i espasa, de lladres i galetes. Una fabulosa i divertida història dels autors d’El Grúfal, acompanyada de tres curtmetratges sobre l’aventura de créixer. Alerta! Aquesta pel·lícula et farà venir gana!

Aquesta senzilla paraula

Crowley, Cath

Barcelona : Fanbooks, setembre del 2019

Aquesta és la història de la llibreria Howling Books, on els lectors escriuen cartes a estranys, a amants, a poetes, i les amaguen entre les pàgines dels llibres. I és la història d’en Henry Jones i la Rachel Sweetie, que van ser bons amics fins que ella se’n va anar a viure a prop del mar. Ara la noia ha tornat, treballa a la llibreria, està de dol pel seu germà̀ Cal i busca el futur en els llibres que la gent estima i en les paraules que deixen enrere. Semblaria una història corrent, si no fos per la carta que la Rachel va escriure abans de marxar, una carta d’amor que va amagar en un llibre perquè̀ ell la trobés... Llegeix un fragment.

Mitjana (0 Vots)

L'Hivern que vam aprendre a volar

Longan, Laia

Barcelona : Animallibres, setembre de 2019

L’hivern que en Jakob i l’Ava es van conèixer, faltava poc per a la fi de la Segona Guerra Mundial i la petita illa de Noruega on vivien estava ocupada pels alemanys. En Jakob era fill d’uns comerciants de l’illa i volia ser artista. L’Ava era filla d’un comandant anglès de l’exèrcit de l’aire i volia fugir de l’illa per anar a la recerca del seu pare. Aquell hivern, ple de somnis i conflictes, els va unir per sempre més. Llegeix un fragment.

• Gos pudent

Gos Pudent

Gutman, Colas

Barcelona : Blackie Books, setembre de 2019

Primer títol d’una sèrie que té com a protagonista un gos pudent. Ell viu en un cubell d’escombraries, fa olor de sardines, està ple de puces i el seu pèl sembla una catifa vella. I per si no fos prou, és un gos bastant ximple. Però malgrat tot això, té un cor molt gran i és pur optimisme i alegria. L’adoraràs!

Mvsevm

Sáez Castán, Javier

[Logroño] : Fulgencio Pimentel, ago 2019

Què és un museu? Un lloc per emmagatzemar imatges? Un dispositiu per a la observació del món? O potser, una versió moderna del mite de la caverna, on les obres exposades funcionen com a projeccions de la realitat?

Mitjana (0 Vots)

Sense dents i a mossegades

Llorca, Juan

Barcelona : Rosa dels Vents, abril del 2019

Una guia completa, molt accessible i diríem que imprescindible, ideal per resoldre els dubtes més freqüents sobre el pas de la lactància a l'alimentació complementària regulada i dirigida pel propi bebè (coneguda també com Baby Led Weaning o BLW). El llibre ofereix els recursos necessaris per a acompanyar els bebès en les diferents etapes de la seva alimentació, des de la primera mossegada fins al primer aniversari.

En aquest llibre únic, Juan Llorca, xef responsable de l'alimentació de l'escola Valencia Montessori School, i Melisa Gómez, dietista-nutricionista especialitzada en pediatria, ofereixen receptes fàcils i consells pràctics per ajudar les famílies que volen donar una alimentació saludable als seus petits des dels primers mesos.

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

18/12/2019

El Vent entre les canyes

[Barcelona] : Pack Màgic, [2019]

Cinc aventures al voltant de la llibertat, amb músiques originals i heroïnes sorprenents. La divertida nena que vol jugar a cavallers a Randes i dragó, la bonica amistat entre una princesa i una dragona a La caça del dragó, les boniques estrelles a La nena i la nit, les ganes de ser lliure de l’animaló fantàstic a La unicorn i la lluita per l’alliberació de la tirania a El vent entre les canyes, conformen un programa de curtmetratges que és un meravellós cant a la llibertat.

16/12/2019

Toda mi familia

Raidt, Gerda

Madrid : Maeva Ediciones, [2019]

Saps què és un arbre genealògic? La família inclou a moltes més persones que el pare, la mare, fills, avis i fins i tot potser has arribat a conèixer als besavis. Però més enllà, els records es perden, encara que existeixen molts més avantpassats... Podríem arribar fins a temps prehistòrics!! Tots aquests avantpassats estan relacionats amb un de sol i són part de nosaltres. Ens han deixat característiques físiques, alguns objectes, descobriments i tota una societat amb les seves tradicions. Llegeix el principi.

28/11/2019