Arenys de Mar - Biblioteca Pare Fidel Fita - Gènius

Xarxes socials:

Observacions:

FESTIUS 2023

La Biblioteca romandrà tancada els següents dies:

• dilluns 10 de juliol - Sant Zenon (festa local)
  • dimecres 16 d'agost - Sant Roc (festa local)
  • dissabte 23 de desembre
  • dissabte 30 de desembre

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns De 15:30 a 21 h
  • Dimarts De 15:30 a 21 h
  • Dimecres De 15:30 a 21 h
  • Dijous De 15:30 a 21 h
  • Divendres De 15:30 a 21 h
  • Dissabte

Observacions de l'horari:

La Biblioteca romandrà tancada els dies 10 de juliol i 16 d'agost per festa local.

Hivern
  • Dilluns De 16:00 a 20:30 h
  • Dimarts De 16:00 a 20:30 h
  • Dimecres De 16:00 a 20:30 h
  • Dijous De 10:00 a 13:00h i de 16:00 a 20:30 h
  • Divendres De 10:00 a 13:00h i de 16:00 a 20:30 h
  • Dissabte De 10:00 a 14:00 h

Observacions de l'horari:

Els dijous i els divendres al matí, l'àrea infantil de la Biblioteca és d'ús exclusiu de les visites escolars. S'obrirà al públic general a partir de les 12:15h

La Biblioteca P. Fidel Fita forma part de la Xarxa de Biblioteques i és de l´Ajuntament d´Arenys de Mar, que la gestiona en conveni amb la Diputació de Barcelona. Situada a l´edifici de Can Juncosa, té els seus antecedents més remots en el servei com a filial iniciat l´any 1955, aleshores a càrrec de la bibliotecària d'Arenys de Munt Carmina Illa, que es desplaçava amb els llibres dos cops per setmana. L'any 1957, davant l'excel·lent acollida experimentada, es va inaugurar l'equipament ubicat a l'edifici que actualment acull algunes dependències de l'Ajuntament i en aquell moment amb veïnatge del museu i de l'arxiu. L´ampliació de l´espai, la informatització i la incorporació d´audiovisuals comporten el trasllat a l´edifici de Can Juncosa (novembre 1996). La biblioteca, però, continua amb el seu antic nom, Pare Fidel Fita (1836-1917), que fou un jesuïta arenyenc historiador i estudiós.

S'estan mostrant 1 - 3 de 3 resultats.

a càrrec de Pep Bargadà Organitza: Biblioteca - Regidoria de Cultura
a càrrec de Gra de sorra Organitza: Biblioteca - Regidoria de Cultura
Organitza: Biblioteca - Regidoria de Cultura

S'estan mostrant 1 - 3 de 3 resultats.

No hi ha resultats.

Fons especials

Guies de lectura

No hi ha resultats.

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.