Arenys de Mar - Biblioteca Pare Fidel Fita - Gènius

Xarxes socials:

Observacions:

DIES DE TANCAMENT 2020

La Biblioteca romandrà tancada els festius oficials i els dies:

• 17 d'agost
  • 7 de desembre

Horaris:

Estiu:
  • Dilluns De 16:30 a 20 h
  • Dimarts De 16:30 a 20 h
  • Dimecres De 16:30 a 20 h
  • Dijous De 10 a 13:30 h
  • Divendres De 10 a 13:30 h
  • Dissabte

Observacions de l'horari:

La Biblioteca romandrà tancada els festius oficials i el 17 d'agost 2020 per festa local

Serveis disponibles: préstec i retorn de materials, servei d'informació bibliogràfica i ús dels terminals Puntxarx@

Caldrà demanar cita prèvia dels serveis a través d'un formulari web, per telèfon al 937923252 o bé a través del nostre correu electrònic (b.arenysma.pff@diba.cat). Tant els treballadors com els visitants hauran de seguir les mesures de protecció sanitàries adequades.

La Biblioteca P. Fidel Fita forma part de la Xarxa de Biblioteques i és de l´Ajuntament d´Arenys de Mar, que la gestiona en conveni amb la Diputació de Barcelona. Situada a l´edifici de Can Juncosa, té els seus antecedents més remots en el servei com a filial iniciat l´any 1955, aleshores a càrrec de la bibliotecària d'Arenys de Munt Carmina Illa, que es desplaçava amb els llibres dos cops per setmana. L'any 1957, davant l'excel·lent acollida experimentada, es va inaugurar l'equipament ubicat a l'edifici que actualment acull algunes dependències de l'Ajuntament i en aquell moment amb veïnatge del museu i de l'arxiu. L´ampliació de l´espai, la informatització i la incorporació d´audiovisuals comporten el trasllat a l´edifici de Can Juncosa (novembre 1996). La biblioteca, però, continua amb el seu antic nom, Pare Fidel Fita (1836-1917), que fou un jesuïta arenyenc historiador i estudiós.

No hi ha resultats.

Fons especials