Novetats

La Petita gènia i el monstre de la vall

Ortiz, Álvaro

Bilbao : Astiberri Ediciones, abril de 2024

Hi havia una vegada una petita gènia ... que es deia Ayumi. Un dia, des d’un país molt molt llunyà, va aparèixer un ésser molt estrany demanant ajuda al Sultà. Cada vint anys un monstre apareixia i destrossava la vall i tot el que trobava al seu pas. La llegenda deia que només l’hereva d’una nissaga de fades, amb ajuda de l’espasa ancestral, poden vèncer al monstre. L’Ayumi s’embarca en aquesta nova aventura on descobrirà part del seu passat, s’instruirà en la noble art de la meditació i en el maneig de l’espassa. Però tot sembla insuficient quan el monstre sorgeix del mar per destruir la vall dels seus avantpassats. Es enorme! Podrà la petita gènia vèncer-lo i salvar als habitants de la vall?

Si et va agradar La petita gènia i la partida de Shatranj no et pots perdre la nova aventura de l’Ayumi.

*Recomanat per la Xarxa de Biblioteques Municipals

11/10/2024