Reading guide

Un viatge per l'Antic Egipte

Un viatge per l'Antic Egipte
Guide created by:
  • Sant Vicenç dels Horts. Biblioteca Les Voltes

Egipte fou una de les grans civilitzacions de l'Antiguitat, així com Grècia, Roma o Mesopotàmia.  

Al llarg de la història, s'ha volgut estudiar i conservar el llegat d'aquests 3.000 anys d'història, i a dia d'avui encara no ens deixa de sorprendre l'avanç tecnològic i psicològic d'aquesta cultura antiga.

No és així d'estranyar que grans personalitats de la història egipcia hagin passat a la posteritat. Faraons, reines, princeps i princeses, sacerdots i sacerdotesses, constructors... on els escrits i pintures han permés recuperar la seva història.

La Biblioteca Municipal Les Voltes us convida a realitzar una viatge per l'Antic Egipte per conèixer l'art, l'escriptura, la religió, la vida quotidiana i les biografies d'aquest periode històric a les terres del Nil. 

Date created: 24/07/2014

Last updated: 16/06/2022

Jeroglífics


 100 jeroglíficos : introducción al mundo del Antiguo Egipto
100 jeroglíficos : introducción al mundo del Antiguo Egipto
Kemp, Barry J.  
Barcelona : Crítica, cop. 2006
 Cómo leer el arte egipcio : guía de jeroglíficos del antiguo Egipto
Cómo leer el arte egipcio : guía de jeroglíficos del antiguo Egipto
Wilkinson, Richard H.  
Barcelona : Crítica, 2011
 Decodificar y descifrar los jeroglíficos egipcios : cómo leer el idioma sagrado de los faraones
Decodificar y descifrar los jeroglíficos egipcios : cómo leer el idioma sagrado de los faraones
MacDermott, Bridget  
Barcelona : Blume , 2003
 Introducción a los jeroglíficos egipcios
Introducción a los jeroglíficos egipcios
Collier, Mark , Manley, Bill  
Madrid : Alianza, 2013
 Las Claves de Egipto : la carrera por leer los jeroglíficos
Las Claves de Egipto : la carrera por leer los jeroglíficos
Adkins, Lesley , Adkins, Roy  
Madrid : Debate, 2000
 Símbolos sagrados : cómo leer los jeroglíficos egipcios
Símbolos sagrados : cómo leer los jeroglíficos egipcios
Wilson, Penelope  
Barcelona : Crítica, cop. 2004
Back to top