Arenys de Mar - Biblioteca Pare Fidel Fita - Gènius

Observaciones:

DIES DE TANCAMENT 2021

La Biblioteca romandrà tancada els festius oficials i els dies:

• 16 d'agost (Sant Roc - festa local)
  • 11 d'octubre
  • 7 de desembre
  • 24 de desembre
  • 31 de desembre

Horarios:

Verano:
  • Lunes De 15:30 a 21 h
  • Martes De 15:30 a 21 h
  • Miércoles De 15:30 a 21 h
  • Jueves De 15:30 a 21 h
  • Viernes De 10 a 14 h
  • Sábado

Observaciones del horario:

La Biblioteca romandrà tancada els festius oficials i els dies:

• 16 d'agost (Sant Roc - festa local)

Invierno
  • Lunes De 16:00 a 20:30 h
  • Martes De 16:00 a 20:30 h
  • Miércoles De 16:00 a 20:30 h
  • Jueves De 10:00 a 13:00h i de 16:00 a 20:30 h
  • Viernes De 10:00 a 13:00h i de 16:00 a 20:30 h
  • Sábado De 10:00 a 14:00 h

Observaciones del horario:

• 11 d'octubre
  • 7 de desembre
  • 24 de desembre
  • 31 de desembre

La Biblioteca P. Fidel Fita forma part de la Xarxa de Biblioteques i és de l´Ajuntament d´Arenys de Mar, que la gestiona en conveni amb la Diputació de Barcelona. Situada a l´edifici de Can Juncosa, té els seus antecedents més remots en el servei com a filial iniciat l´any 1955, aleshores a càrrec de la bibliotecària d'Arenys de Munt Carmina Illa, que es desplaçava amb els llibres dos cops per setmana. L'any 1957, davant l'excel·lent acollida experimentada, es va inaugurar l'equipament ubicat a l'edifici que actualment acull algunes dependències de l'Ajuntament i en aquell moment amb veïnatge del museu i de l'arxiu. L´ampliació de l´espai, la informatització i la incorporació d´audiovisuals comporten el trasllat a l´edifici de Can Juncosa (novembre 1996). La biblioteca, però, continua amb el seu antic nom, Pare Fidel Fita (1836-1917), que fou un jesuïta arenyenc historiador i estudiós.

No hay resultados.

Fondos especiales

Guías de lectura

No hay resultados.

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.