Calella. Biblioteca Can Salvador de la Plaça - Gènius

23/04/2006

Redes sociales:

Observaciones:

La biblioteca Can Salvador de la Plaça és un servei públic municipal de cultura i coneixement, obert a tothom.
Forma part de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona

La biblioteca té una col·lecció d’uns 45.000 documents i compta amb un Fons Especial de Turisme, estudis i activitats turístiques,  d'uns 300 documents.

Horarios:

Verano:
  • Lunes De 15.30 h a 20 h
  • Martes De 10 h a 13 h i de 15.30 h a 20 h
  • Miércoles De 15.30 h a 20 h
  • Jueves De 10 h a 13 h i de 15.30 h a 20 h
  • Viernes De 15.30 h a 20 h
  • Sábado Tancat

Observaciones del horario:

Tancat tots els dissabtes.

Invierno
  • Lunes De 15.30 h a 20 h
  • Martes De 10 h a 13 h i de 15.30 h a 20 h
  • Miércoles De 15.30 h a 20 h
  • Jueves De 10 h a 13 h i de 15.30 h a 20 h
  • Viernes De 15.30 h a 20 h
  • Sábado De 10 h a 13.30 h

Observaciones del horario:

La Biblioteca romandrà tancada
els festius oficials i els dies:

Dissabte 30 de març

Divendres 16 d'agost

Dilluns 23 de setembre

Dissabte 2 de novembre

Dissabte 7 de desembre

Divendres 27 de desembre

Dissabte 28 de desembre

Horari especial:

Dijous 28 de març de 10 h a 14 h

Esplèndid casal amb teulada a 4 vessants, aixecat al segle XV com a casa de la família Salvador de la Plaça, llinatge calellenc que ha donat brillants apotecaris i metges. Arquitectònicament destaquen el portal, la decoració renaixentista dels finestrals i les mènsules que sostenien el matacà defensiu a l'angle del carrer de Bartrina.

No hay resultados para esta búsqueda

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.