Cerdanyola del Vallès. Biblioteca Central - Gènius

28/03/2015

Redes sociales:

Observaciones:

Horaris i serveis durant la Covid-19:

• Accés lliure a la col·lecció.
  • Ús de la sala d'estudi i d'Internet sense cita prèvia. Aforament limitat.       + Info

Horarios:

Verano:
  • Lunes De 15 a 19.30 h
  • Martes De 15 a 19.30 h
  • Miércoles De 15 a 19.30 h
  • Jueves De 15 a 19.30 h
  • Viernes De 9.30 h a 14 h
  • Sábado TANCAT

Observaciones del horario:

La biblioteca romandrà tancada els següents dies:

FESTIUS NACIONALS i PONTS

• 2 de maig
  • 12 de setembre
  • 2 de gener (2021)

Invierno
  • Lunes De 15.00 h a 20.30 h
  • Martes De 15:00 h a 20:30 h
  • Miércoles De 09:30 a 14 h; i de 15:00 h a 20:30 h
  • Jueves De 09:30 a 14 h; i de 15:00 h a 20:30 h
  • Viernes De 09:30 a 14 h
  • Sábado De 09:30 a 14 h

Observaciones del horario:

La biblioteca romandrà tancada els següents dies:

FESTIUS NACIONALS i PONTS

• 01 de gener (Any Nou).
  • 06 de gener (Reis).
  • 01 d’abril (només matí) (Dijous Sant).
  • 02 d’abril (Divendres Sant).
  • 03 d’abril (Dissabte Sant).
  • 05 d’abril (Dilluns de Pasqua Florida).
  • 01 de maig (Festa del Treball)
  • 03 de maig (Roser de maig)
  • 24 de juny (Sant Joan)
  • 25 de juny
  • 11 de setembre (Diada Nacional de Catalunya).
  • 12 d’octubre (Festa Nacional d’Espanya).
  • 01 de Novembre (tots els sants).
  • 11 de Novembre (St. Martí)
  • 06 de desembre (Constitució).
  • 07 de desembre
  • 08 de desembre (Immaculada Concepció).
  • 24 de desembre.
  • 25 de desembre (Nadal).
  • 31 de desembre.
  • 1 de Gener 2022 (Any Nou).
  • 6 de Gener 2022 (Reis)

FESTIUS LOCALS

• 03 de Maig (Roser de maig).
  • 11 de Novembre (Sant Martí).

La primera biblioteca pública del municipi va ser inaugurada l'any 1970 en un local del carrer Sant Iscle. L'any 1991 es va traslladar a la masia Ca n'Altimira, l'origen de la qual és anterior al segle XVI. L'actual edifici és fruit de la reforma integral, duta a terme per l'arquitecta Marina Salvador, d'un edifici existent, un antic gimnàs municipal. La biblioteca, de 3.166 metres quadrats útils, es desenvolupa en quatre nivells. A la planta d'accés hi ha l'àrea de diaris i revistes, la sala d'actes Enric Granados i un espai de suport, que poden tenir un funcionament independent de la resta de la biblioteca. A la planta inferior hi ha l'àrea general, l'espai de formació, un altre l'espai de suport i la zona de treball intern. A la planta primera trobem l'àrea infantil i sala de petits lectors, i a la planta segona hi ha un espai diàfan multifuncional que acull el fons d'imatge, música i còmic. L’equipament ofereix uns 66.161 documents, entre els quals 52.639 llibres, 12.737 àudiovisuals i 193 subscripcions a diaris i revistes. Té un fons especial de música blues i disposa dels següents centres d’interès: món laboral, fil i agulla, cuina i gastronomia, guies de viatge i excursionisme, racó de famílies, aprendre a llegir, imatges i lletres, primeres passes, nadons, i recull de contes. Ofereix autoservei de préstec. La biblioteca està oberta al públic 45 hores a la setmana.

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.