De 0 a 3 años

Los bibliotecarios recomiendan Los bibliotecarios recomiendan

• Un dia perfecte

Un Dia perfecte

Yerkes, Jennifer

[Mataró] : A Buen Paso, cop. 2017

Atents! Preparaaats, lleeestooos iiiii ja! I així comença un dia serè d’estiu... amb els núvols al cel, plantes i flors que es desperten i vinclen, que fresen amb l’anar i venir del ventijol. Amb les papallones, ocells i una munió d’animalons que canten, o corren o surten a prendre el sol. Fins que... de cop i volta... esclata la tempesta i... trompes, trombons i timbals obren retrunyint el cel.

Un dia perfecte és un llibre amb pàgines de cartró, apte per als més petits, que amb unes il·lustracions senzilles i molt visuals ens parla de la naturalesa, rica en colors i sons, fins que de cop sobte esdevé tota una simfonia.

Adequat de 0 a 3 anys.

Recomanat per Marta Nuet Blanch de la Bib. de la Roca del Vallès

24/07/2019
  • ABC - Book : un abecedari visual en anglès

ABC-book : un abecedari visual en anglès

Deneux, Xavier

Barcelona : Combel, 2016

A, b, c... tots els principis són difícils. Aprendre a llegir començar per saber identificar les lletres. I això és el que ens permet fer aquest llibre.

En Xavier Deneux ens ofereix un llibre de pàgines gruixudes i de lletres amb relleu que ens permet tocar, mirar i associar les lletres de l'abecedari amb paraules en català i en anglès. I així, de mica en mica... iniciem als més petits de la casa amb el món de les lletres i la lectura.

26/06/2019

Al mar!

Arrhenius, Ingela P.

Barcelona : Combel, 2018

Al mar! Segur que esteu d’acord que hi ha moltes maneres de viure el mar. Jugar a la sorra, començar a cabussar-se, buscar peixets a la vora de les ones, xipollejar amb una galleda!

Les il·lustracions són clares i de colors vius. L’edició en pop-up fa que els elements que hi anem trobant agafin vida i es belluguin com peixos a l’aigua. És un llibre petit, pensat per a què l’agafin mans petites.

Adequat de 0 a 3 anys.

Recomanat per Gemma Artigas. Bib. Antoni Comas de Mataró.

17/05/2019

Ara vinc!

Tullet, Hervé

[Barcelona] : Patio, cop. 2015

Dins d'un cotxe vermell hi ha una mare que vol arribar a casa. Ha de pujar muntanyes, saltar barrancs i volar ben alt per poder arribar al seu destí.

El llibre (de pàgines gruixudes) utilitza el dibuix de colors vius i les onomatopeies per explicar la història.

Pàgina de l'autor

25/04/2019

I el diumenge?

Porcella, Teresa

Barcelona : Combel, 2016

Un conte de rodolins que utilitza els dies de la setmana per anar avançant amb la història. El conte és de pàgines gruixudes i té finestretes que poden obrir els nens petits.

Al final del conte trobem un enllaç amb la cançó que pot acompanyar el conte.

29/03/2019
  • La fruita és meva!

La Fruita és meva!

Allepuz, Anuska

[Algesemí] : Andana, 2018

Als elefants els agrada molt la fruita, però cadascú té la seva pròpia fruita i és seva i només seva.

Però un dia descobreixen un arbre nou, amb una fruita nova i la volen tastar. Però no hi ha manera de poder-la agafar... fins que uns ratolins que treballen en equip els ensenyen alguna cosa més que el gust d'una nova fruita.

Un conte dolç i senzill que parla del treball en equip. Dels beneficis de compartir i de no quedar-se les coses només per un mateix.

Web de l'autora

Adequat de 0 a 3 anys.

Recomanat per Marta Quer Rodríguez. Bib. Can Coromines de Sant Pol de Mar.

27/02/2019
    Promedio (0 Votos)

Tot el que sé de la caca

Copons, Jaume

Barcelona : Combel, 2018

Aquí tenim tot, tot el que cal saber sobre un assumpte d'importància cabdal : la caca. Qui, què, quan i com. A partir de la seva lectura i les divertides il·lustracions els nostres infants se sentiran molt més segurs.

Adequat de 0 a 3 anys.

Recomanat pel Grup de Treball de les Àrees Infantils de les Biblioteques Municipals de Sabadell

25/02/2019

Casas

Dexet, Hector

Barcelona : Patio, 2017

Moltes cases de molts animals diferents en un increïble desplegament de color.

17/12/2018

Quina olla!

Obiols, Anna

Lleida : Pagès, 2015

Tots ens hem sentit dir alguna vegada, ha jugat més amb la capsa que amb el regal! Doncs sobre això tracta aquesta proposta, de la fèrtil imaginació dels més petits.

El tàndem Subi&Anna es caracteritzen pel seu estil dolç i entranyable conviden a fer volar la imaginació dels més petits.

Amb textos en forma de senzills rodolins, aquestes pàgines es convertiran en una font d'inspiració i motivaran als infants a posar en marxa la seva creativitat sense límits, com se sol dir... a veure qui la diu més grossa!

Adequat de 0 a 3 anys.

Recomanat per Sílvia Cantos Bastida. Bib. Ernest Lluch i Martín de Vilassar de Mar

30/11/2018
  • L'elefant amb bicicleta

L'Elefant amb bicicleta

Aguilar, Sandra

Barcelona : Barcanova, 2018

Una de les cançons més cantades des de petits és aquella que comença... "Mireu allà dalt en els estels què hi ha..." us sona, oi que sí? Doncs teniu entre les mans un llibre que us permet llegir la cançó mentre la canteu i jugueu amb els més petits.

El llibre està fet amb pàgines de cartó i per tant permet la manipulació dels més menuts sense risc de trencar les pàgines.

Adequat de 0 a 3 anys.

Recomanat per Marta Quer Rodríguez. Bib. Can Coromines de Sant Pol de Mar.

30/11/2018