Detalle de artículo - Gènius

Ruta de navegación

Saló del Manga (vintena edició)

Cartell d'aquesta edició

El Saló de Manga de Barcelona, és un punt de trobada pels seguidors del manga (còmic japonès), anime (obra d'animació japonesa) i cultura japonesa.

Ja fa vint anys que se celebra i aquest any 2014 tindrà lloc al recinte de la Fira de Barcelona de Montjuïc, del 30 d'octubre al 2 de novembre.

Durant aquests 4 dies, es realitzen moltes activitats i molt variades. Hi haurà exposicions, com la dedicada a Ken Niimura. Amb aquest nom pensareu que és japonès?, doncs no..., va néixer a Madrid, i és l'autor de manga espanyol amb més reconeixement al Japó.

Gaudireu d'actuacions musicals, com la del grup de pop japonès Loverin Tamburin, i també de la presència d'autors de manga molt importants, com en Kengo Hanazawa, que té molt d'èxit amb el seu manga I am a Hero, i Takeshi Obata.

Trobareu espais dedicats als videojocs, a la cultura i tradicions japoneses, tallers de manga, d'amigurumi (ninos fets a ganxet), de cal·ligrafia japonesa... i fins i tot una zona de gastronomia japonesa, que aquest any compta amb un xef d'un restaurant molt famós de Tòquio, en Nobuaki Fushiki.

Però segur que un espai que us agradarà molt, és l'espai infantil Kodomo. És un lloc  dedicat als nens i nenes, on gaudireu de moltes activitats, com els tallers de manualitats, de pintura, de maquillatge..., i també podreu participar en concursos i un karaoke.

Ja podeu anar reservant les vostres entrades!

Abans d'anar-hi podeu passar per alguna de les biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipal, on trobareu informació sobre aquest fantàstic món del manga, aqui teniu una mostra del que podeu trobar, Dominar el Manga, Kodomo manga paso a paso, Dibujo y pinto manga...

Fuente:

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.