Ventaja del carnet
L’Aquàrium de Barcelona va obrir les seves portes l’any 1995
Des del mateix moment en què s’entra a L’Aquàrium el mar cobra vida dins de les instal·lacions.
El recorregut comença als ambients de superfície del Mediterrani i avança cap a zones cada cop més profundes. 80 aquaris temàtics et permeten descobrir la riquesa i biodiversitat d’indrets com el Delta de l’Ebre o les Illes Medes, amb espècies emblemàtiques com els cavallets de mar, les morenes, les rajades o els taurons. També permet explorar les aigües tropicals de la Gran Barrera de Corall, el Carib o la Mar Roja, amb la seva explosió de colors, coralls i espècies fascinants.
Vine a descobrir l’encant del planeta blau. Amb el carnet de Biblioteques, tindràs un 10% de descompte en la visita lliure.
Presenta el carnet de Biblioteques a les taquilles de L'Aquàrium, o bé compra l’entrada anticipada introduint el codi promocional BIBLIOTEQUES a la web. Descompte no acumulable a altres ofertes.


