Sant Feliu de Codines. Biblioteca Joan Petit i Aguilar - Gènius

Mª Pilar Garcia Llovera

Redes sociales:

Observaciones:

Avís mesures excepcionals degut al coronavirus

En aquests moments la biblioteca Joan Petit i Aguilar junt amb l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona estem treballant per adequar els serveis als nous protocols de seguretat i evitar posar en risc als usuaris i als treballadors.

S’ofereix el servei de retorn de documents a través de les bústies situades a l'exterior i els serveis de préstec, informació bibliogràfica, accés a internet i punts d'estudi amb cita prèvia a través del telèfon, formulari web o per correu electrònic. A partir del 5 d’octubre també ho podreu fer presencialment.

És obligatori l’ús de la mascareta i el rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.

S’ha de mantenir la distancia de seguretat.

Respectar l'aforament establert; els menors han d’anar acompanyats d’un adult com a màxim.

Es prendrà la temperatura als usuaris en entrar a l’equipament.

US DEMANEM, SI US PLAU, QUE RESPECTEU AQUESTES MESURES PER NO POSAR EN PERILL LA SALUT DELS ALTRES.

Qualsevol actualització de la informació us la farem saber a través de les xarxes socials de la biblioteca, de la web de l’ajuntament i de cartells a l’equipament.

Us animem a continuar gaudint dels serveis virtuals a e-biblio i dels continguts de les nostres xarxes socials.

Per a qualsevol dubte o informació podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic o telèfon.

La biblioteca romandrà tancada els dies festius que marca el calendari laboral i els dos dies festius locals: 17 de gener i 18 de setembre.

Horarios:

Verano:
  • Lunes De 10:00 a 13:00
  • Martes De 10:00 a 13:00
  • Miércoles De 17:00 a 20:00
  • Jueves De 10:00 a 13:00
  • Viernes De 10:00 a 13:00
  • Sábado Tancat

Observaciones del horario:

Vacances: la Biblioteca romandrà tancada del 10 d'agost al 7 de setembre de 2020.

Invierno
  • Lunes De 15:30 a 20:00
  • Martes De 15:30 a 20:00
  • Miércoles De 15:30 a 20:00
  • Jueves De 10:00 a 13:00
  • Viernes De 15:30 a 20:00
  • Sábado De 10:00 a 13:00

Observaciones del horario:

Ponts i festius: del 24 de desembre al 3 de gener i el 7 de desembre.

Horari vigent fins a nou avís. Pendent de confirmació en funció de l'evolució de la situació d'emergència de salut pública ocasionada per la COVID-19.

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.