Santa Coloma de Gramenet. Biblioteca Can Peixauet - Gènius

Redes sociales:

Observaciones:

REPRENEM LES ACTIVITAT PRESENCIALS A LES BIBLIOTEQUES

Durant la primavera de 2021, les biblioteques de Santa Coloma ampliem els nostres serveis amb activitats presencials.

L'aforament es limitat, cal inscripció prèvia.

Els serveis disponibles actualment són els següents:

• Accés al espais i a la col·lecció
  • Sala d'estudi i consulta de fons exclòs de préstec
  • Accés a Internet i +
  • Retorns de documents (només a la bústia)
  • Préstec i informació bibliogràfica (sense cita prèvia)

Telèfon (durant l'horari d'obertura de la biblioteca):

• Central: 934 661 551
  • Fondo: 934 684 612
  • Can Peixauet : 934 665 270
  • Singuerlín: 934 682 697

Cal tenir en compte les següents qüestions:

• Cal respectar les mesures higièniques i distàncies de seguretat
  • L'ús de mascareta és obligatori
  • Aforament limitat

*Recordeu que seguim actives a les xarxes socials i que disposeu de serveis en línia, entre altres, préstec de llibres, diaris, revistes i pel·lícules a l'e-biblio: https://catalunya.ebiblio.es/opac/

Horarios:

Invierno
  • Lunes De 15.30 h a 20.30 h
  • Martes De 15.30 h a 20.30 h
  • Miércoles De 15.30 h a 20.30 h
  • Jueves De 10 h a 14 h i de 15.30 h a 20.30 h
  • Viernes De 15.30 h a 20.30 h
  • Sábado De 10 h a 14 h
La Biblioteca Can Peixauet està ubicada al Districte V de Santa Coloma de Gramenet, al barri del Raval. Propera al riu Besós, es tracta d’una construcció molt antiga, ja que els seus orígens es remunten al segle XII, quan era coneguda com a Mas Vilallonga. Cap al segle XVI, va passar a anomenar-se Mas Castellar i als segles XVII i XIX es va reformar i ampliar fins a assolir l'aspecte actual. Vers el 1815 va ser propietat d’Antoni del Sol, qui rebia el malnom de Pexauet, nom que derivà en una manera catalanitzada a Peixauet i que rebatejà la propietat. Durant el segle XX, la masia va patir un intens procés de degradació i abandonament fins que l’any 1992 va ser adquirida per l’Ajuntament i el 1998 l’equip d’arquitectes Espinet/Ubach inicià les obres de restauració per convertir l’edifici en biblioteca.

Búsqueda avanzada de contenidos web

Mostrando el intervalo 1 - 1 de 1 resultados.

$dataI 18:00 h
Santa Coloma de Gramenet. Biblioteca Can Peixauet
A càrrec de la Mon Mas En Tito, el pallasso del Graaan Circ Xic, perd el seu nas, nasset,...

Mostrando el intervalo 1 - 1 de 1 resultados.

Fondos especiales

Guías de lectura

No hay resultados.

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.